Lettujauhot

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Start < Previous
Next > End >>
  • Suviih  629 messages04/10/2010 8:02 PM

    Kyllä jäi letut syömättä kun testasin Finaxin Pancake mix-seosta. Aivan kammottavan makuista teollista mössöä. Taidan tyytyä jatkossakin tekemään taikinan itse, mutta tulipahan nyt ainakin testattua ja voin todeta ettei todellakaan ollut sen vajaan 3e arvoista

    Onko kukaan testannut Farinan vastaavaa tuotetta? Muistelen nimittäin että jokunen vuosi sitten satuin telkkarista näkemään ohjelman jossa testasivat monenlaisia valmis-lettujauhoja ja raadin suosikiksi nousi gluteeniton Farinan seos (mukana testissä siis tuo yksi gluteeniton ja muut vehnäisiä).

    Gluteenittomia leivontaohjeita: http://www.gluteenitontaleivontaa.fi
    Blogin Facebook-sivut:
    https://www.facebook.com/gluteenitontaleivontaa

  • Susanna 4 messages04/10/2010 8:23 PM

    Minä olen tehnyt Farinan lettuja ja hyviä ovat. Tosin olen sitä mieltä, että itse tehty taikina on edelleenkin ihan parasta. Farina kuitenkin on niin hyvää, että kaapissa on yleensä aina yksi lettupakkaus odottamassa. Mökillä käytän kesäisin paljonkin tätä kyseistä tuotetta.

    Itse en ole kokeillut tuota Finaxia, mutta kaapissa testiä varten on semmoinen. Harmi, jos se ei ole hyvää...

  • Ad

  • porajata 460 messages04/11/2010 9:33 AM

    Susanna kirjoitti:
    Minä olen tehnyt Farinan lettuja ja hyviä ovat. Tosin olen sitä mieltä, että itse tehty taikina on edelleenkin ihan parasta. Farina kuitenkin on niin hyvää, että kaapissa on yleensä aina yksi lettupakkaus odottamassa. Mökillä käytän kesäisin paljonkin tätä kyseistä tuotetta.

    Itse en ole kokeillut tuota Finaxia, mutta kaapissa testiä varten on semmoinen. Harmi, jos se ei ole hyvää...

    Farinan lettujauhot ovat todella hyviä, itsellä jo vuosien kokemus...

    Olivat muuten kuningaskuluttajan testissä voittajia, voittivat jopa itsetehdyn taikinan

  • kaija 38 messages04/11/2010 1:07 PM

    Farinan lettuja syöty meilläkin ja hyviä ovat! Mutta silti teen mieluiten itse taikinan, helppo homma kun on. Tosin mökillä tahdon päästä helpommalla ja siellä Farinan valmis sekoitus saa suut messingille

    Muistuu mieleen, että ensimmäistä kertaa syödessäni Farinan lettuja en olisi niitä erottanut entisistä vehnäjauhoilla tehdyistä. Ja sitten vielä nami nami mansikka hilloa, ja ehkä hieman kermavaahtoa...

    Hyvä tietää nuo mielipiteet Finaxista, eipähän tule turhaan ostettua.

  • marke 71 messages04/12/2010 8:56 AM

    Oatley'n kaurapohjainen valmistaikina on helppo vaihtoehto esim. retkillä. Samoin Farinan.

    Lättytaikina on helppo juttu tehdä itsekin. Munia, maitoa (vesikin käy tai maitojuoma kaurasta, soijasta, riisistä), jauhosekoitusta, suolaa, sokeria.

  • Mamma 117 messages04/12/2010 12:24 PM

    Fin Mix:in hienosta jauhoseoksesta saa myös hyvän makuisia lettuja.

  • Suviih  629 messages04/12/2010 12:35 PM

    Mamma kirjoitti:
    Fin Mix:in hienosta jauhoseoksesta saa myös hyvän makuisia lettuja.

    Tällä jauholla olen itse tehnyt taikinan oikeastaan aina ja tulee tosi hyviä. Tuo Finaxin lettujauho oli ensimmäinen tuollainen valmistuote jota koskaan kokeilin. Tuota Farinaa voisi mökillä ja kylässä käyntiä ajatellen kyllä vielä kokeilla, mutta kotona tulee kyllä halvemmaksikin tehdä taikina itse.

    Gluteenittomia leivontaohjeita: http://www.gluteenitontaleivontaa.fi
    Blogin Facebook-sivut:
    https://www.facebook.com/gluteenitontaleivontaa

  • Ad

  • Ninni 114 messages04/07/2011 9:56 PM

    Minä olen pari kertaa tuolla Finaxin jauhoseoksella tehnyt letut. Tänään onnistui ihan hyvin, laitoin sekaan pinaattia. Farina on vielä kokeilematta.

    Jos teette lettutakinan itse, korvaatteko vain vehnäjauhot gluteenittomilla jauhoilla, vai onko joku niksi, joka pitää tietää? Onnistuuko helposti ja pysyykö letut ehjinä?

  • arjaleena 7 messages04/08/2011 9:08 AM

    Parhaimmat letut syntyvät Viljatuotteen tummasta täysjyväriisi-
    jauhosta. Pakkauksessa on ohje, itse en ole laittanut maissijauhoja vaan laittanut koko jauhomäärän täysjyväriisijauhosta. Ei kyllä eroa tavallisista letuista paljoakaan. Suosittelen.

<< Start < Previous
Next > End >>
Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Join the discussion

The most read discussions in category

Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.

©2024 Glu.fi
Service infoNewsTerms of serviceTell friendHelp and rulesSuomeksiFeedbackSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,044s