Älä osta kaupan "tuoretiskistä"

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Viveka 127 viestejä23.8.2009 13:37

    Vanhentuneita tuotteita kaupataan surutta tuoreina kauppojen tuoretiskeillä. En onneksi enää vuosiin ole itse ostanut niistä mitään. Kiitos alalla olleen ystäväni. Ajattelin silloin, että ystäväni työpaikka oli poikkeus tuossa vanhan kalan ja lihan kierrätyksessä, mutta eipä se näytäkään olevan.

    http://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?j=810266

    http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1722331

    ~ Gluten-free personality since 2004 ~

  • Micialicious 11 viestejä23.8.2009 17:11

    Hyi hitto! Mut kyllä toi valitettavan totta on. Punajuurimehua laittavat lihaan että näyttäis punasemmalta XD Eh..

  • Mainos

  • Jezu  Ylläpitäjä23.8.2009 22:08

    Uuuuh... enpä ole juuri tuoretiskeistä ostanut, mutta eipä tarvitse jatkossakaan ostaa. Varsinkin Kalevan jutun yhteydessä olleet kommentit saavat oikeasti voimaan pahoin

    Sen olen huomannut tuoretiskeistä, että nuoret kaverit, jotka siellä ovat töissä, eivät osaa sanoa mitään esimerkiksi marinaadien sisällöstä. Siksipä jäävät keliaakikolta ostokset tekemättä.

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Viveka 127 viestejä23.8.2009 22:43

    Itse ostan vain sellaisia pakattuja tuotteita kaupasta, joissa valmistajan päivämäärä. Olen sen verran karseita juttuja saanut ystävältäni kuulla.

    ~ Gluten-free personality since 2004 ~

  • keliaakikko97 107 viestejä29.8.2009 20:59

    Micialicious kirjoitti:
    Hyi hitto! Mut kyllä toi valitettavan totta on. Punajuurimehua laittavat lihaan että näyttäis punasemmalta XD Eh..

    Yyh... Vaikka en vielä tee itse ruokaostoksia, mutta kuulostaa älläöltä!

    Elämässä ei ole pakko kun kuolla!... ja noudatta gluteenitonta ruokavaliota.

  • keliaakikko97 107 viestejä29.8.2009 21:00

    Jokuhan voi vaikka olla allerginen punajuurille!!!!

    Elämässä ei ole pakko kun kuolla!... ja noudatta gluteenitonta ruokavaliota.

  • Viveka 127 viestejä30.8.2009 11:39

    Niinpä. Ja itselläni tuli mieleen ihmiset joiden vastustuskyky on heikentynyt. Jos saa ruokamyrkytyksen noista, niin se voikin olla jo kohtalokasta.

    ~ Gluten-free personality since 2004 ~

  • Mainos

  • Pulla 267 viestejä30.8.2009 21:29

    Gluteenittomuudesta ei tuoretiskeillä kyllä ole tietoakaan. Viimeksi salaattitiskin myyjä mietti, että varmaan pähkinän takia salaatissa ei ole "gluteeniton"-mainintaa, kun hän sellaiseksi sitä ensin sanoi, mutta huomautin, että siinä ei ole gluteenittomuutta mainittu kuten muissa gluteenittomissa oli.

    Vähän harrastuksekseni jo on tullut mennä vaivaamaan kalatiskien myyjiä - jos vain aikaa on.

    Ennen keliakiaa en muuten koskaan ole asioinut tuoretiskeillä. Nyt aloitin, kun ajattelin, että sieltä saa varmaan tuoretta...

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,013s