Allergia elämässä...

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • milla 412 viestejä11.1.2015 11:03

    Oli sitten keliakia, kala-allergia tms ... on aina välillä huono tuuri juhlissa mm buffatarjonnassa . Miehelläni paha kala-allergia ja eilen oli juhlissa sitten oikein mainostettu ihanaa buffaa, makoisaa purtavaa... ja ja .. koko tarjonta sisälsi kalaa. Hoh hoijaa. Miten nykyään vielä tarjoilua suunnittelevat eivät ota huomioon allergioita. Onneksi sentään oli marinoituja kasviksia, jotta sai jotain massuun.

  • Milkkis 18 viestejä24.1.2015 08:57

    Mulla on ruoka-aineallergioita pitkä listä ja tietysti keliakia päälle. Monesti gluteenittomissa tuotteissa on nimenomaan mantelia tai pähkinää, joille olen allerginen. Tämä syöminen muualla kuin kotona on välillä kyllä aika hankalaa. Etenkin uudessa ravintolassa tai jonkin uuden ruuan kohdalla saa gluteenittomuuden lisäksi kysellä, onko pähkinää, jotain hedelmää...

    Koitin jossain kohdin jättää maidon pois ruokavaliosta, mutta sitten huomasin olevani ihan tosi allerginen soijalle. Ja sitä muuten piisaa gluteenittomissa tuotteissa =/

  • milla 412 viestejä25.1.2015 04:47

    KYllä sitä mieluiten syö kotona.
    Itse en käytä maitoa juurikaan ruokavaliossa, enkä soijaa. Syön aika puhdasta ravintoa. Todella vähän mitään gluteenittomia tuotteita. Koskaan ole ollutkaan leivoksien tms ystävä ennenkään .

    Tiefän henkilöitä, joilla vilja- maito- muna-allergiaa... eikä siedä soijaakaan. Ei ole helppoo sen ruokavalion kanssa

  • syysmorsian 5 viestejä11.2.2015 20:00

    No mulla on allergioita vehnä, ohra, ruis, soija ym palkokasvit, pähkinä... Maitoallergia sentään parani teini-iässä. En osaa itse pitää elämääni mitenkään vaikeana, kun allergioita on niin paljon vähemmän kuin lapsena. Eikä kauppojen gluteeniton leipävalikoimakaan tunnu kovin suppealta, kun lapsena meni monta vuotta niin ettei mikään kaupan leipä sopinut.

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,011s