Antakaa vinkkejä laktoosittomista+glut.tuotteista

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Pilvinen 12 viestejä31.7.2010 22:42

    Uskottava se nyt on ettei vähälaktoosiset tuotteet minulle nyt ainakaan toistaiseksi sovi. Taas on ripuloitu oikein urakalla ja mukavasti kesken työpäivän(into jogurtin ja hyla-jätskin vuoksi). Tuntuu epäreilulta! Kaikki muut syövät vaikka mitä ja minä en voi mitään...No Ingmannin Tofu-jätskit tiedän ja Valiolla näytti olevan minttu-eskimopuikko. Semperin keksit ovat maidottomia tietääkseni ja monet tummat suklaat.

    Olisi ihanaa jos viitsisitte listata mulle jätskejä ja jogurtteja ja muita maitotuotteita yms ettei tarvitse lähteä kahlaamaan taas alusta loppuun kaikkia hyllyjä löytääkseen sen jonkun yhden tai kaks jotka sopivat. Olen vasta ollut viime syksystä gluteenittomalla ruokavaliolla ja toivoisin että tämä laktoosivaiva helpottaisi myöhemmin, onko teillä kokemusta siitä kuinka kauan voisi kestää että elimistö alkaisi sietää taas laktoosia?

    Terkuin vatsavaivainen ja ruokarajoituksiin kyllästynyt Pilvinen

  • ponipimu 239 viestejä1.8.2010 00:33

    Heippa, laktoosittomia jäätelöitä syödään meillä, mutta litran paketteja. Löytyy tosi monta makua. Sekä ingmannilta että valiolta, ainakin.

    Jugutteja löytyy Valiolta.

    Kantsii muistaa sekin kun kastikkeita suurustat, niin vaaleassa maizena-suurusteessa on laktoosia. Pirkka-sarjan vaaleassa suurusteessa taas ei ole, se on sekä laktoositon että maidoton, myös gluteeniton tietty, mutta eikö olekkin kumma mihin kaikkeen sitä laktoosiakin tumpataan! Monesti ravintolassa mietin onko annos oikeasti sekä laktoositon että gluteeniton, kun niitä kiellettyjä ainesosia on ihan mielettömissä paikoissa.

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,009s