Chicos

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Jezu  Ylläpitäjä1.7.2009 17:18

    Aloitanpa keskustelun Chicoseista tännekin, kun luin Uudenmaan yhdistyksen paltalta huonoista kokemuksista Vuosaaren Chicosissa.

    Itselläkin on ollut huonoja kokemuksia Chicoseista. Kumma juttu, että siellä homma lipsuu, vaikka Rossoissa kaikki toimii (yleensä) moitteetta. Kuitenkin S-ketjun mestoja kaikki.

    Ehkäpä joku SOK/HOK:n ravintolatoimesta vastaava voisi kommentoida Chicosien toimintaa keliaakikkoasiakkaiden kohdalla. Itse olen lähettänyt palautetta, mutta ohjaavat suoraan ko. ravintolan ravintolapäällikölle ja sieltä saattaa tulla hyvinkin tylyä palautetta...

    Millaisia kokemuksia teillä on Chicoseista?

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Siukku13 60 viestejä1.7.2009 21:13

    Sellon Chicosissa olen ollut pari kertaa. Taisin kyllä molemmilla kerroilla syödä vaan nachoja eikä ollut mitään ongelmia. Jälkiruokajäätelöstä toivat oikein paketin näytille, kun tarjoilijaa epäilytti.

  • Mainos

  • annepanne 52 viestejä2.7.2009 08:38

    Eipä ole keliaakikon kannalta hyvin asiat muissakaan Hokin ravintoloissa. Olin eilen syömässä Kappelissa ja ihmettelin heti, miksei ruokalistassa ole mitään mainitaa laktoosittomuudesta tai gluteenittomuudesta. Kysyin sitä hovilta, joka vastasi, että useimmat ruoat ovat gluteenittomia tai muunnettavissa gluteenittomiksi. Siinä oli sitten vaikea suunnitella, mitä tilaa sen jälkeen, kun tarjoilija pläjäytti ruokalista eteen ja poistui palvelemaan muita. Halusin syödä menun, johon kuului alkuruoka, pääruoka ja jälkiruoka. Kun sitten kyselin esim. alkukeitosta, sain vastauksen, että kyllä sen pitäisi olla gluteeniton. Jälkiruokaa suklaakakkupaloineen en uskaltanut syödä, vaikka tarjoilijan mukaan se oli gluteeniton.

  • Jezu  Ylläpitäjä2.7.2009 12:28

    Täytyypä pasteta tämä vastaus Myyrmäen Chicosista parin vuoden takaa.

    Menin lounastamaan ko. paikkaan, tilasin lounaslistalta gluteenittomaksi merkityn annoksen ja kerroin vielä tarjoilijalle haluavani sen gluteenittomana.

    Kun ruoka tuotiin, tiedustelin gluteenittomuudesta ja alettiin sitten ihmettelemään keittiöstä onko se gluteenitonta. Ihmettelyn jälkeen kerrottiin, että kyllä on.

    Söin ruoan ja pari tuntia sen jälkeen maha oli aivan sekaisin, vaikken yleensä juuri oireita saa. Illalla vatsakivuissa laitoin kirvelevää palautetta gluteenipitoisesta ruoasta HOKin ravintolasivujen palautelomakkeen kautta. Muutaman päivän päästä sain tällaisen vastauksen:

    Chicos Myyrmäki kirjoitti:
    Hei!

    Kiitos palautteestasi! Olen pahoillani ettei käyntisi ravintolassamme sujunut toivotulla tavalla.

    Olen keskustellut kyseisen päivän tarjoilijoiden kanssa ja todenneet että kyseinen annos, Hawaiji Chicken on sellaisenaan jo gluteeniton. Ja näin jälkikäteen vielä keittiömestarin kanssa olemme varmistaneet että annos on kaikilta osin gluteeniton. Ikävää tietysti on se että sait ikävän vatsakivun mutta nyt täytyy varmistaa myös muut päivän aikana syödyt ruokatuotteet. Ja mielestäni on hyvä asia että tarjoilija käy vielä keittiöstä varmistamassa että annos on varmasti gluteeniton. Näin me mielestämme palvelemme hyvin asiakkaitamme.

    Toivottavasti et vielä menettänyt toivoasi ja näemme sinut täällä Chico`s Myyrmäessä.

    Mielestäni härskiä tuo epäily siitä, että olisin syönyt päivän aikana jotain sopimatonta. Tiesin tasan tarkkaan mitä olin päivän aikana syönyt ja olen 99% varma, että vatsakipu tuli tuosta Chicosin annoksesta. Eikä tietysti mitään hyvitystä, sillä olisivat silloin tavallaan myöntäneet kämminsä. En vastannut viestiin mitään ja äänestin jaloillani.

    Työpaikkamme 4 hengen seurue ei ole enää käynyt ko. paikassa syömässä. Ravintoloiden kannattaisi ottaa huomioon, että kyseessä ei ole vain se yksi keliaakikko vaan monesti myös hänen lähipiirinsä jättää käymättä ravintolassa.

    Olipas vuodatus

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Jezu  Ylläpitäjä2.7.2009 12:31

    Siukku13 kirjoitti:
    Sellon Chicosissa olen ollut pari kertaa. Taisin kyllä molemmilla kerroilla syödä vaan nachoja eikä ollut mitään ongelmia. Jälkiruokajäätelöstä toivat oikein paketin näytille, kun tarjoilijaa epäilytti.

    Sellossa tulee silloin tällöin itsekin käytyä. Tietyt tarjoilijat Chicosissa ottavat asian vakavasti ja lupaavat ilmoittaa keittiöön gluteenittomuudesta. Toisia asia ei sitten hirveästi tunnu kiinnostavan.

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • taigis 101 viestejä4.7.2009 21:00

    En huomannut tätä ketjua,, kirjoitin juuri tuonne otsikolla "Lomalla Helsingissä" eiliset kokemukset Kampin Chicosista!!

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,276s