DS:n tuotteet

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Pulde 16 viestejä3.9.2009 22:17

    Heippa!

    Tiedättekö saako Suomesta mistään Ds:n gluteenittomia tuotteita? Ainoa, mihin itse olen kotimaassa törmännyt on pakeste-voitaikinalevyt. Kotiuduin juuri Italiasta, jossa löysin Ipercoop-marketin pakastealtaasta kyseisen merkin sämpylöitä, croissanteja, leivoksia, täytettyjä gnoccheja, raviolia, lasagnea ja pizzaa. Ehdin testata vain sämpylät (hyviä!) ja jäi harmittamaan erityisesti se ravioli, jota en seitsemään vuoteen ole syönyt... Muistan joskus Saksassa syöneeni tuota lasagnea, joka oli todella, todella hyvää.

    Onko joku muu maistanut kyseisiä tuotteita? Tai nähnyt niitä jossakin kaupassa Suomessa?

  • Jezu  Ylläpitäjä4.9.2009 00:44

    Tässä oli jotain aiempaa keskustelua DS:n tuotteista:

    GL-valmislasagne

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Mainos

  • Suviih  629 viestejä4.9.2009 10:42

    Olen DS:n tuotteista päässyt maistamaan näkkäriä ja muroja joita oli oppilaitoksessamme järjestetyssä Keliakialiiton tuote-esittelyssä. Esillä oli myös pastoja, mutta kypsentämättöminä joten niitä en päässyt maistamaan.
    Valitettavasti paikalla ei sillä hetkellä ollut esittelijää, joten en päässyt kysymään mitä kautta olivat DS:n tuotteita hankkineet ja saako niitä jostain kaupasta.

    Gluteenittomia leivontaohjeita: http://www.gluteenitontaleivontaa.fi
    Blogin Facebook-sivut:
    https://www.facebook.com/gluteenitontaleivontaa

  • jensba 31 viestejä18.9.2009 15:19

    Meijänkään kaupoista en ole löytänyt

  • rautiaiska 6 viestejä13.10.2009 15:57

    Viime vuoden vaihteessa Turussa Länsikeskuksen cittarissa oli DS:n Pizza Margheritaa tarjouksessa. Yhden pizzan ehdin ostaa, sen jälkeen en niitä ole mistään löytänyt. Herkullisen hyvää oli. Jos joku tietää mistä noita pizzoja saa, niin ilmoittelehan. Käyn ostamassa niitä pakastimeen jemmaan.

  • Jezu  Ylläpitäjä13.10.2009 16:20

    Onko kukaan löytänyt näitä mistään? Mainostavat kuitenkin liiton lehdessä kokosivun mainoksilla, niin luulisi jostain löytyvän.

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • rautiaiska 6 viestejä22.12.2009 10:19

    Kysyin Friasta näistä pizzoista ja sain tälläisen vastauksen:

    DS pizza is to be find at Stockmans after New Year. Before You could find it in Keskos largest stores, but they don´t have it any more.

    Eli heti vuoden vaihteen jälkeen stokkalle!

  • Mainos

  • Pulde 16 viestejä22.12.2009 10:53

    Jihhaa!

  • sarikka 12 viestejä26.1.2010 19:45

    Huomasin nyt vasta keskustelun. Itse sain Tapiolan K-kaupasta DS:n margerita -pizzaa ja lasagnea. Se oli paras valmispizza jota olen syönyt gluteenittomana. Sitten yht-äkkiä, niitä ei enää ollut kaupassa. Soitin myymälään ja sieltä kerrottiin että niiden myynti on lopetettu heillä.

  • Suviih  629 viestejä4.7.2010 21:34

    Näkyi ainakin Jumbon Stockmannilla olevan nyt viikonloppuna tuota DS:n Pizza Margheritaa. Tosin reissun päällä ei ollut mahdollisuutta ostaa pakastepizzaa.

    Gluteenittomia leivontaohjeita: http://www.gluteenitontaleivontaa.fi
    Blogin Facebook-sivut:
    https://www.facebook.com/gluteenitontaleivontaa

  • Reetta  719 viestejä7.7.2010 08:26

    Keskustan Stockmannin pakastekaapissa näytti myös DS:n pitsaa. Kun maalta lähtee kaupunkiin, täytyy tutkailla noita gluteenittomia valikoimia muuallakin.

  • Tallulah 476 viestejä7.7.2010 16:19

    Reetta kirjoitti:
    Keskustan Stockmannin pakastekaapissa näytti myös DS:n pitsaa. Kun maalta lähtee kaupunkiin, täytyy tutkailla noita gluteenittomia valikoimia muuallakin.

    Tarkoittaako keskusta automaattisesti Helsingin keskustaa? Vai puhutko nyt Tampereen keskustasta? MrsBucketin juuri aloittamaan ketjuun viitaten; eikö mitenkään voisi kirjoittaa minkä kaupungin keskustasta puhuu?

  • Mainos

  • Reetta  719 viestejä7.7.2010 17:48

    Kyllä tarkoittaa Helsingin keskustaa. Edellä kun oli puhuttu Jumbosta, jotenkin jäi laittamatta tuo Helsinki. Huomasin itsekin, kun viesti oli jo lähtenyt.

  • Tallulah 476 viestejä7.7.2010 20:44

    ^Eikös Jumbo ole Vantaalla eikä Helsingissä?

  • Jezu  Ylläpitäjä8.7.2010 13:35

    Tallulah kirjoitti:
    ^Eikös Jumbo ole Vantaalla eikä Helsingissä?

    Kyllä, Vantaalla lentokentän kupeessa, joka tosin on nykyään Helsinki Airport

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Suviih  629 viestejä8.7.2010 14:25

    Tämä menee nyt aivan off-topic, mutta ottakaas PK-seudun ihmiset huomioon, että muualla asuville ei välttämättä aina ole Helsingin, Vantaan ja Espoon rajan kulku kovin hyvin selvillä, nuo kaupungit kun ovat aivan kylki kyljessä. Muualla Suomessa puhutaan hyvinkin herkästi Helsingistä vaikka jokin paikka olisikin Vantaan tai Espoon puolella. Itse kyllä ymmärsin että Reetta tarkoitti tietenkin Helsingin keskustan Stockmannia.

    No joo, mutta pointtihan noissa minun ja Reetta:n aiemmissa viesteissä oli, että VANTAAN kauppakeskus Jumbon ja HELSINGIN keskustan Stocmanneilla on myynnissä DS:n pakastepizzaa. Jos joku maistaa ko tuotetta niin kertokaas oliko ostamisen arvoista

    Gluteenittomia leivontaohjeita: http://www.gluteenitontaleivontaa.fi
    Blogin Facebook-sivut:
    https://www.facebook.com/gluteenitontaleivontaa

  • Tallulah 476 viestejä8.7.2010 17:24

    Jezu kirjoitti:
    Tallulah kirjoitti:
    ^Eikös Jumbo ole Vantaalla eikä Helsingissä?

    Kyllä, Vantaalla lentokentän kupeessa, joka tosin on nykyään Helsinki Airport

    Ei helevetti kun repesin tuolle...

  • Mainos

  • Jezu  Ylläpitäjä8.7.2010 19:39

    Suviih kirjoitti:
    Tämä menee nyt aivan off-topic, mutta ottakaas PK-seudun ihmiset huomioon, että muualla asuville ei välttämättä aina ole Helsingin, Vantaan ja Espoon rajan kulku kovin hyvin selvillä, nuo kaupungit kun ovat aivan kylki kyljessä. Muualla Suomessa puhutaan hyvinkin herkästi Helsingistä vaikka jokin paikka olisikin Vantaan tai Espoon puolella. Itse kyllä ymmärsin että Reetta tarkoitti tietenkin Helsingin keskustan Stockmannia.

    Pitää niin paikkansa. Kun asuin ennen Jyväskylässä, mielestäni Järvenpäässä asunut kaverini asui Helsingissä. Nykyään vähän paremmin perillä asioista Ja lopetettakoon off topic tähän.

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Tallulah 476 viestejä9.7.2010 09:07

    ^Pakko sen verran jatkaa tuota OT:ta, että ei muuten pidä paikkansa ainakaan mun kohdallani. Enkä ole huomannut mitään eroa pk-seudulla asuvien ja muualla asuvien välillä tässä asiassa. Monet muualla asuvat tuntevat rajat paremmin kuin siellä asuvat. Näitä ketjuja pitäisi pystyä jakamaan jotta tästä saisi oman keskustelunsa!

  • Kari 364 viestejä13.7.2010 23:27

    Tuo oli ihanasti sanottu Suviih. Mun tytär asuu ja opiskelee silleen, että Tallinnaan tankkaamaan mennessäni välillä Vantaalla, väliin jossakin muuaalla. Mulle se on yx ja sama paikka, en mäkään tiedän koska missä ollaan..

    Olin tänään läheisen ala-asteen siis koulu tapahtumassa. Thaimaalainen rouva tarjoili riisikääröja, vihannesta ja jauhelihaa, kaikki gluteenitonta. Oli hyvä lounas.

  • betsi 5 viestejä21.7.2010 15:55

    Tapiolan Stockmannista saa DS margarita pakastepizzaa. On kyllä ostamisen arvoinen, ainakin kun ite olin pannupizzafani ennen keliakiaani niin oli tosi positiivinen ylläri kuinka hyvä ja pehmeä se pohja oli! eikä yhtään sitkeä, tein sitä kun kaverini oli meillä kylässä, ja heillä sitten oli semmonen joku normi ristorante pakastepizza, ja maistoivat mun pizzaa ja osa halusi sitten mielummin syödä sitä koska se oli niiden mielestä jopa parempaa kuin normipakastepizza Ainoa miinus on ehkä että siinä täytteessä ei oikeen maistu muu kuin se juusto ja vaikka oon kova juuston ystävä niin se juusto ei oikeen maistunu miltään siinä, vois lisätä ite sitten vaikka jotain omia täytteitä siihen päälle

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,013s