Dermasee gluteeniton?

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Keliakia69 2 viestejä28.9.2010 15:42

    Poikani toi minulle Dermasee nimistä ravintolisää.Mahtaakohan kyseinen tuote olla glutteeniton,onkohan kellään tietoa, uskallanko aloittaa syömään?

  • annepanne 52 viestejä28.9.2010 19:02

    Minä en ainakaan söisi, vaikka olisi gluteenitonta. Noista ihmepillereistä en usko olevan kenellekään mitään hyötyä, päinvastoin. Maksansa niistä saa vain pilalle.

  • Tallulah 476 viestejä28.9.2010 19:14

    Ravintolisä? Googletin tuon ja sain tulokseksi vain ryppypillerin ja ryppyvoiteen. Missään ei kyllä puhuttu mitään mistään ravintolisästä, pelkästään ryppyjen hoidosta, ja väittää olevansa tehokkaampi kuin Botox ja sitä myy nämä humpuuki-postimyyntiliikkeet. Todennäköisesti gluteeniton, mutta enpä usko että tuotteella on mitään vaikutusta ryppyihin. Ravintolisän kanssa sillä ei kyllä taida olla mitään tekemistä. Lukeeko siinä että se on ravintolisä vai mistä päättelit sen sellaista olevan?

  • Keliakia69 2 viestejä29.9.2010 07:24

    Hei!

    Näissä pillereissä luki, että ravintolisä. En ryppyjen takia niitä söisi, huomasin vaan, että niissä on hyviä vitamiineja yleensäkkin: Sinkkiä(parantaa vastustuskykyä)Hainrustoa(nivelrikkoon)tomaattiuutetta, ynm...siksi ajattelin, että voisin kuurin syödä, ryppyjen poistoon en minäkään usko

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,007s