Että osaa olla tyhmä....

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Piiann 4 viestejä24.7.2013 12:19

Menikin jo liian monta kuukautta ilman mitään oireilua. Sitten eilen illalla hölmöyksissäni söin uutta salaantinkastiketta katsomatta tuoteluetteloa. Nyt on sitten aamuvarhaisesta istuttu vessassa ja maattu lämmitetyn kauratyynyn kanssa sikiöasennossa kiroten koko maailmaa. Miksi ihminen ei opi? Olen jo kuvitellut oppineeni automaattisesti katsomaan mitä syön, minulla kipu on nimittäin sen verran pahaa, ettei sitä meinaa kestää millään. No, sainpahan vähän purettua pahaa oloani.

• Juulin 187 viestejä24.7.2013 15:02

Erehtyminen ei ole tyhmyyttä. Ei ainakaan minun mielestäni. Näitä sattuu ja on tärkeää antaa itselleen anteeksi ja jatkaa tarkempana eteenpäin!

• milla 412 viestejä26.7.2013 17:39

Uuh, kamalaa tuo vatsakipu. Itsellä ei ole ollut varmaan koko vuonna, kiitos tarkkuuden. Mutta nyt lomaa sitä saanut pelätä välillä kun tulee syötyä ulkona ja kyläilyillä, mutta vielä on pysynyt maha kunnossa

• Mainos

• J-T 91 viestejä9.8.2013 11:34

Itselläni kävi myös kämmi ehkä hölmöimmässä kohdassa.

Ostin torikojulta vadelmia ja söin niitä sitten onnessani, kunnes viimeisiä marjoja popsiessani huomasin rasian pohjalla jotain kellertävää. No sehän oli akana.

Viimeiseen asti toivoin sen olevan vain jostain muusta kasvista, mutta ei. On tainneet vattupuskat kasvaa vehnäpellon vieressä.

Nyt ei sitten hirveästi naurata, kun tuntuu että mahaa revittäisiin auki.

• milla 412 viestejä9.8.2013 14:44

J-T kirjoitti:

Ostin torikojulta vadelmia ja söin niitä sitten onnessani, kunnes viimeisiä marjoja popsiessani huomasin rasian pohjalla jotain kellertävää. No sehän oli akana.

Viimeiseen asti toivoin sen olevan vain jostain muusta kasvista, mutta ei. On tainneet vattupuskat kasvaa vehnäpellon vieressä.

Eipä ole muuten tuollainen tullut mieleenkään

• J-T 91 viestejä9.8.2013 15:33

milla kirjoitti:
    J-T kirjoitti:

Eipä ole muuten tuollainen tullut mieleenkään

Ei tullut ei Voit vaan kuvitella sen jäätävän tunteen, mikä tuli kun löysin sen akanan sieltä rasiasta, kun olin vetänyt jo mahaani oikeastaan kaikki vadelmat.

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2022 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautetta – Mitä mieltä uudistuneesta palvelusta? Anna palautetta! ‐ 0,031s