Gluteenin haistaminen

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
< Alkuun | < EdellisetSeuraavat > | Loppuun >
Kirjoittaja Viesti
Jezu Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Jezu

26.3.2009 15:51
Kun puhutaan, että jotkut koirat voivat haistaa jopa omistajansa orastavan syövän, voisiko olla mahdollista kouluttaa gluteenin haistava koira? Ravintolaan vaan mukaan koira haistamaan kaikki ruoat ja jos haukkuu, sit jätetään väliin
Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07
Suviih Aktiivinen käyttäjä
618 viestejä

Suviih

27.3.2009 13:24
Ravintolanpitäjät varmaan arvostas kovasti
Gluteenittomia leivontaohjeita: www.gluteenitontaleivontaa.fi
Blogin Facebook-sivut:
www.facebook.com/gluteenitontaleivontaa
Jezu Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Jezu

27.3.2009 16:02
Suviih kirjoitti:
Ravintolanpitäjät varmaan arvostas kovasti

No hei saahan sokeatkin viedä opaskoiransa ravintolaan
Mainos
Jezu Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Jezu

4.7.2010 21:15
Herätetäänpä tämäkin keskustelu taas henkiin Tuollainen koira olisi kyllä kätevä
Tallulah
459 viestejä
6.7.2010 11:42
Leivotuista MÄ haistan onko se gluteeniton vai ei! Mun mielestä ne tuoksuu ihan erilaisille, mutta tietenkään mistään kastikkeista ei voi haistaa. Onneksi kastikkeet alkavat olla gluteenittomia melkein joka paikassa jo.
Pommipoika
2 viestejä
4.8.2010 11:55
Mulle riittäis joku alkogluteenimetri tai sit sellanen tikku, millä mitataan virtsan valkuista, et voisi reissuilla varmistaa gluteenittomuuden. Ei luulis olevan vaikea valmistaa, jos meidän suoli reagoi siihen, niin luulisi olevan mahdollista simuloida reaktiota. voisin tollasesta mittarista muutaman satasen pulittaakin
Jezu Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Jezu

29.9.2010 18:17
Mielenkiintoista. Nokia on kehittänyt nano-labrassaan englannissa laitteen, joka "haistaa" aineista mitä eri aineita se sisältää. Tuotetta voitaisiin tulevaisuudessa hyödyntää esimerkiksi allergeenien tunnistamiseen ruoka-annoksista. Ehkäpä joku päivä Nokialaisella voi tsekata ravintolassa onko ruoassa gluteenia vai ei

Nanonenä, elektroninen iho ja muut Nokian tutkimushankkeet

Beyond Morph – a visit to Nokia Research Center Cambridge
< Alkuun | < EdellisetSeuraavat > | Loppuun >

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Aihe Viestejä Lukijoita
Luettu
1111089
Luettu
437548
Luettu
46801
Luettu
1055972
Luettu
525200
Luettu
364487
Luettu
194211
Luettu
1014181
Luettu
64118
Luettu
143897
Luettu
73838
Luettu
123681
Luettu
103490
Luettu
113293
Luettu
683268

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

Hae keskusteluista

Uusi Eduskunta

Katso listaus, ketkä kansanedustajat lupasivat tukea ruokavaliokorvauksen korottamista. Nyt on aika siirtyä puheista tekoihin.