| Kirjoittaja |
Viesti |
Jezu  Ylläpitäjä

| 21.9.2009 00:56Tietääkö kukaan onko gluteenitonta mustaa makkaraa saatavilla mistään? Sitä olisi kiva maistella piiiiiitkästä aikaa  Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07 |
higga 200 viestejä
| 21.9.2009 11:50Tampereen seudulla useammastakin paikasta. Takuuvarma on Kalevan Prisma torstaisin  |
heki 1 viesti
| 21.9.2009 12:47Kenen valmistamaa se on?  |
Jezu  Ylläpitäjä

| 21.9.2009 13:35 higga kirjoitti:
Tampereen seudulla useammastakin paikasta. Takuuvarma on Kalevan Prisma torstaisin 
Mahtaakohan sitä saada myös pääkaupunkiseudulta? Vaikka mustasta makkarasta tykkäänkin, ei sen takia viitsisi ehkä kuitenkaan ajella Tampereelle asti  Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07 |
higga 200 viestejä
| 21.9.2009 17:28 heki kirjoitti:
Kenen valmistamaa se on? 
Muistelisin että Edun herkkukeidas, nettisivut on huonot! Tää firma jatkaa mun mielestä Teivon Lihan tuotantoa... Ihan varma en siis oo!
Tuosta levikistä en tiedä... mutta jossain lehtijutussa kehottivat asiakkaita pyytämään omaa kauppiasta tilaamaan! Ja ainakin tuolla Prismassa joka toinen ostaa gluteenitonta ja joka toinen tavallista mustaa, menekki on oikeasti hurja  |
Jezu  Ylläpitäjä

| 21.9.2009 18:43 Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07 |
| Mainos |
|
MariJo 44 viestejä
| 21.9.2009 21:11 Itse ostin kerran mustaa makkaraa Kalevan Prisman lihatiskistä. Kotona tuli vasta mieleen, että ottikohan myyjä makkaraa astiasta samalla muovipussilla kuin tavallistakin...(laittavat siis muovipussin käden suojaksi). Tietääkö joku,kuinka toimivat?
Aikaisemmin sai Allermiinasta mustaa makkaraa pakasteena, en tiedä onko näin edelleen. |
Anni 35 viestejä
| 22.9.2009 11:52Valmistaja on tosiaan Edun herkkukeidas, ja jatkaa Teivon Lihan tuotantoa. Näin kertoi pari viikkoa sitten myyjä Tampereen kauppahallissa, josta ostin gluteenitonta mustaa makkaraa. Ja hyvää oli, kertoi tytär  Ja oli onnellinen kun vihdoin sai tätä "herkkua". |
Jezu  Ylläpitäjä

| 26.9.2009 15:16Nyt lähti postia Edun Herkkuikeitaaseen, josko tuotetta saataisiin myös pk-seudulle  Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07 |
Harri79 9 viestejä
| 1.10.2009 19:23 Pit'ääki huomen hakee! |
Jezu  Ylläpitäjä

| 1.10.2009 22:32Poikkeaako gluteeniton mustamakkara tavallisesta? Erilainen koostumus? Maku? Väri? Millois joku lisää kuvan?  Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07 |
Kimble65 22 viestejä
| 3.10.2009 12:46Sattuneesta syystä suoranainen vertailu on tekemättä  mutta ainakin minusta gluteeniton mustamakkara on sekä olemukseltaan että maultaan aika lailla samanlaista kuin tavallinen. Ihan täydestä menee, ainakin satunnaisella nautiskelijalla... |
higga 200 viestejä
| 3.10.2009 14:36Mun mielestä on ihan samanlaista, ja yhtä hyvää! Tää on yks niistä tuotteista joissa gluteenittomuutta ei huomaa
Siitä kuvasta... kun se makkara yleensä häviää parempiin suihin heti... |
Harri79 9 viestejä
| 13.10.2009 08:20 Hyvää oli! |
Jezu  Ylläpitäjä

| 13.10.2009 14:15Sisko tiesi kertoa, että gluteenitonta mustamakkaraa saa Tampereen Sokoksen lihatiskiltä joka päivä! Mulle pitäisi tulla lähetys ensi lauantaina. Nam  Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07 |
Jezu  Ylläpitäjä

| 17.10.2009 17:59Noniin, maistettu ensimmäiset palat ja oli muuten herkkua  Pitänee vinkata Keliapuotiin, josko saataisiin myyntiin Helsinkiinkin.
Liekö tässä ensimmäinen kuva netissä gluteenittomasta mustamakkarasta?
Gluteeniton mustamakkaraKeliaakikko vm. -07 / Celiac since -07 |
Tweety 12 viestejä
| 8.10.2010 21:28Tähän mustamakkara keskusteluun pitää ottaa taas osaa  Itse haen Kalevan prismasta Tampereella "pötköt". On hyvää ja mitä yli kahdenkymmenen vuoden taakke muistan, niin suht samalle maistuu kuin se alkuperäinen, puolukkahillon kera. Kalevan prismasta mustista saa aina maanantaisin ja torstaisin.
...Ja mitä Tampereelle ajamiseen tulee, niin kannattaa tänne ihan vaan tulla käymään, jos ei niin fiksu ole, että olisi jo muuttanut Manseen...  |
Ninsku 20 viestejä
| 26.3.2012 15:57Saakohan sieltä tampereen kauppahallista vielä gluteenitonta mustaamakkaraa ? Asun itse täällä pohjanmaalla ja arvatkaa vaan kuinka sitä on tehnyt mieli. Kerran Teivon lihan aikana sitä sainkin maistaa, kun isäni toi sitä minulle  |
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat ottaa osaa keskusteluun. Jos sinulla ei ole vielä omaa käyttäjätunnusta, ole hyvä ja rekisteröidy. Se on nopeaa ja ilmaista! Jos olet jo rekisteröitynyt, kirjaudu sisään oikean yläkulman valikosta.