Gluteenitonta? "NO EI TODELLAKAAN"

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Maria 3 viestejä11.8.2011 09:58

    Cafe Ursula Helsinki 4.8.2011 klo 18.30

    Poikkesin kahville Ursulaan ja kysyin mahtaisiko heillä olla jotain gluteenitonta. Sain kassan takaa tylysti huudetun vastauksen "No ei todellakaan", jonka jälkeen kysyin tiskissä olleen leipäjuuston gluteenittomuutta, myyjä suuttui lopullisesti kun tiedustelin mistä saan leipäjuuston kylkeen kyltissä luvattua lakkahilloa, "Sitä ei kuule saa koko Suomesta, pitäis varmaan vaihtaa kyltti". Ei auttanut kuin vastata, että niin pitäisi. Huonointa palvelua mitä olen koskaan missään saanut.

  • KariK 27 viestejä11.8.2011 10:31

    Olipas myyjällä todella ikävä asenne, tuosta kannattaisi varmaan lähettää palautetta suoraan heidän kotisivuillaan olevalla palaute-lomakkeellakin.
    Cafe Ursulat on kaiken lisäksi mainittu keliakialiiton "KELIAAKIKON HERKKUKEITAAT 2011" - esitteessä, joten kyllä sieltä olisi pitänyt löytyä muutakin tarjottavaa kuin vain leipäjuustoa, enkä nyt lainkaan väheksy leipäjuustoa, päinvastoin.

  • Mainos

  • MarjaK 2 viestejä11.8.2011 12:08

    Lähetä ehdottomasti palautetta! Minä olen sellanen "urputtaja" tän keliakian kanssa, että varmasti annan palautetta jos gluteenittomia tuotteita ei löydy tai palvelu on syvältä. Ja on kannattanut!

  • Maria 3 viestejä11.8.2011 12:47

    On ollut tapana äänestää lompakolla

  • Sussu2 59 viestejä11.8.2011 12:56

    Todella töykeetä käytöstä! Siellä on hintatasokin niin huikee, että ei tule ainakaan ihan heti käytyä uudestaan. Käytiin siis Ursulassa heinäkuussa, ja gluteenittomana olisi saanut jotain pakastekamaa, joka siis ensin olis pitänyt sulattaa. On muuten aika yleistä, että heti valmiina saa harvemmin tai sitten me ollaan satuttu käymään vaan semmosissa paikoissa. Onneks olin varautunut, kuten aina, eli kaivoin oman keksipaketin tytölleni ja oli todella tyytyväinen siihen.

  • sannamarjaana 2 viestejä11.8.2011 12:58

    Tuo Marian saamaa palvelu on ollut todella luokattoman huonoa. Itselläni on parempia kokemuksia tältä kesältä. Olen saanut Ursulassa todella ihanaa gluteenitonta mangojuustokakkua ja toisella kerralla gluteenittoman sämpylän. Sämpylä oli täytetty Moilasen auringonkukkasämpylä.

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,008s