Gluteenittomat herkut+pähkinä

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • glut 3 viestejä4.7.2009 10:34

    Itse olen ottanut leipää ja muffinseja kahvilaan mukaan, eikä ole ollut ongelmia vaikka on ollut omat eväät. On saanut ainakin jotain syötävää
    itsekin, eikä ole tarvinnut nälkäsenä katsella, kun muut syövät.

  • Ira 57 viestejä10.6.2009 13:29

    Hei, onko mahdollista, että otat omat muffinssit mukaan kun olet reissun päällä ja kysyt voitko syödä oman kakkusen kahvin kanssa? luulisi onnistuvan vaikka ei ole varmaan kiva roudata mukana eväitä ja sitten vielä kysellä tuollaista.onko muuten helppoa löytää merkinnät paketeista, sisältääkö pähkinää, kun ostat tuotteita? entä oletko tilannut kakkuja muffinseja?mä olen tilannut saksalaista kakkua hammermühlestä ja siellä on hyvät merkinnät ( sain tuotevihkosen)mitätuote voi sisältää.

  • anniina 14 viestejä5.6.2009 19:14

    Oletteko muut huomanneet saman? Jos menee kahvilaan, niin lähes poikkeuksetta ainoa makea leivonnainen sisältää pähkinää. Uskomatonta ajattelemattomuutta, leipoa erikoisruokavalio-juttuja ja lisätä niinkin yleisesti allergisoivaa kuin pähkinä!! Itse pähkinäallergikkona tämä on monesti harmittanut, ja olen jäänyt pelkälle kahvilinjalle. Ja näin on ollut, riippumatta siitä onko tarjolla ollut pakastetuote (tyyliin nämä daim-kakut) tai kahvilan oma tekele. Pieni asia mutta kyllä osa suututtaa!!!

    Uskallatteko muuten syödä pienien leipomoiden gluteenittomia tuotteita, jotka tehdään samoissa tiloissa tavallisten pullien kanssa?

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,009s