Gluteenittomia nuudeleita

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • keliaakikko97 107 viestejä6.3.2009 19:45

    Onko joku törmännyt hyviin nuudeleihin, jotka ovat gluteenittomia? Olen syönyt maissinuudeleita, ei maistunut. Riisinuudeleita en voinu edes syödä loppuun. Apuaa! Vehnänuudelit oli niin nam! Löytyykö vastaavia gluteenittomia?? :/

    Elämässä ei ole pakko kun kuolla!... ja noudatta gluteenitonta ruokavaliota.

  • Suviih  629 viestejä6.3.2009 20:48

    Eipä valitettavasti taida löytyä. Itse olen tykännyt niistä riisinuudeleista silloin tällöin syötynä ja hyvin maustettuna, koska silloin yli 10 vuotta sitten kun vehnää sain syödä, söin yleensä makaronia enkä nuudeleita, enkä näin ollen edes tiedä mille tavalliset nuudelit maistuu

    Gluteenittomia leivontaohjeita: http://www.gluteenitontaleivontaa.fi
    Blogin Facebook-sivut:
    https://www.facebook.com/gluteenitontaleivontaa

  • Jezu  Ylläpitäjä6.3.2009 21:27

    Itse syön gluteenittomia Mama riisinuudeleita. Niitä tuntuu löytyvän pienistäkin marketeista ja yleensä hyllyn reunassa lukee gluteeniton. Vihreään pussukkaan pakattu ja gluteeniton-tarra päällä.

    Miksaan nuudelien sekaan monesti katkarapuja ja vedän sen Saarioisten kiinalaisen salaattikastikkeen kera. Aika hyvä yhdistelmä mielestäni

    Tuo Saarioisten kastike sopii muuten hyvin myös gluteenittomien kalapuikkojen päälle.

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,008s