Glutzero Finland Oy ja tuorepasta toimitukset?

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Jezu  Ylläpitäjä25.8.2017 22:26

    Sasa0 kirjoitti:
    Olen pahoillani, että ehtisin ihmetellä täällä Glutzero Finland Oy:n toimituksia. Jos vain olisin saanut tiedon toimituksen viivästymisestä, en olisi ollenkaan ollut huolissani. Mutta tässä kohtaa tuli ehkä väärinkäsityksiä. Asiat ovat nyt selvinneet ja olen saanut tilaamani toisen erän tuotteet. Ja voin käyttäjänä sanoa, että nämä Glutzeron tuorepastat ovat maukkaita, helppokäyttöisiä ja mikä parasta lisäaineettomia ja Suomessa tehtyjä! Suosittelen

    Hieno juttu, että asia lopulta selvisi varsin sukkelaan

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Sasa0 4 viestejä25.8.2017 16:55

    Olen pahoillani, että ehtisin ihmetellä täällä Glutzero Finland Oy:n toimituksia. Jos vain olisin saanut tiedon toimituksen viivästymisestä, en olisi ollenkaan ollut huolissani. Mutta tässä kohtaa tuli ehkä väärinkäsityksiä. Asiat ovat nyt selvinneet ja olen saanut tilaamani toisen erän tuotteet. Ja voin käyttäjänä sanoa, että nämä Glutzeron tuorepastat ovat maukkaita, helppokäyttöisiä ja mikä parasta lisäaineettomia ja Suomessa tehtyjä! Suosittelen

  • Glut0 1 viesti23.8.2017 22:39

    Hei Sasa,

    Olen pahoillani, että olet joutunut odottamaan! Näitä Keliakialiiton tilauksia on tullut viime aikoina valtavasti ja kuljetusjärjestelyissä on mennyt hieman aiempaa enemmän aikaa.. Tilauksesi on toimituksessa perjantain aikana. Korvaamme odotuksesta aiheutuneen mielipahan ylimääräisillä pastoilla
    Löytämäsi tiedot ovat ilmeisesti vanhan toimitusjohtajan tiedot, jotka jääneet jonnekin sivustolle vielä roikkumaan. Meidät saa kuitenkin kiinni seuraavasta sähköpostiosoitteesta: info@glutzero.com sekä mm. nettisivuilta löytyvistä puhelinnumeroista.

    Makoisia ruokailuhetkiä Glut0 -tuorepastan parissa!

    T. Glut0

  • Sasa0 4 viestejä23.8.2017 10:24

    Hei. Olenko ainoa, joka tilasi tuorepastatarjouksen Glutzero Finland Oy:stä? Löysin tarjouksen täältä Glu.fi sivuilta. Otin 48 kappaleen ja maksoin sen heti. Ne sanottiin toimitettavan neljässä erässä, kun minulle ensimmäistä erää tuotiin kesän alussa. Heinäkuun loppupuolella tilasin toisen erän, mutta vieläkään en ole saanut. Olen yrittänyt nyt kolme viikkoa saada yhteyttä heihin, mutta mitään ei kuulu. Kaksi mieshenkilöä on minulle vastannut toinen puhui huonosti suomea ja toinen englantia melko huonosti. Toinen heistä lupasi, että joku naishenkilö (ilmeisesti toimitusjohtaja) soittaa minulle heti samana päivänä kun tulee töihin. Mutta mitään ei ole kuulunut. Ja soittoihini ei enää ole vastattu. Yhtiön toimitusjohtajaksi merkityn naishenkilön sähköpostiosoite glutzero.com:iin ei toimi. Eli henkilö ei ilmeisesti ole enää yhtiössä.
    Olen siis huolissani, että rahani menivät hukkaan. Olisiko jollain muulla kokemuksia tai tietoa tästä firmasta? Glutzero Finland Oy on kyllä ennakkoperintärekisterissä eikä sillä ole verovelkoja.

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,039s