Golden Capin siiderit !

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • milla 412 viestejä12.4.2009 15:41

    Onko mm Move siideri Gluteeniton ? En itse ainakaan keksi miksi ei olisi

  • Kari 364 viestejä12.4.2009 23:15

    Siiderit on tietääkseni omenna-, päärynä- ja muuten hedelmäpohjaisia. Mulla kyllä sallittujen listalla. Samoin kuin rypäleistä tehdyt viinit. Siis, mun mielestä..

    Olin tänään läheisen ala-asteen siis koulu tapahtumassa. Thaimaalainen rouva tarjoili riisikääröja, vihannesta ja jauhelihaa, kaikki gluteenitonta. Oli hyvä lounas.

  • Reetta  719 viestejä13.4.2009 10:52

    Kyllä tuo siiderin gluteenittomuus löytyy ihan Keliakialiiton sivuiltakin. Alkoholijuomista sentään isompi osa on sallittu keliaakikoille. Kiellettyjen listalla on oluet (poislukien gluteenittomat oluet), kotikalja ja sahti.

    Onneksi itse en ole ollut aiemminkaan näiden kiellettyjen ystävä, joten kielto ei haittaa mua.

  • milla 412 viestejä13.4.2009 18:12

    Näin ajattelinkin. Minäkään en koskaan ole ollut onneksi oluen ystävä

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,009s