Hauska keliakiaan liittyvä linkki

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • lorangil 82 viestejä29.5.2012 20:03

    http://wheniwentglutenfree.tumblr.com/ Englanninkielinen sivu, jossa keliaakikoille tuttuja tilanteita.

  • whippeli 24 viestejä1.6.2012 21:20

    Siis voi ei! Ihan parhautta! Perjantai-ilta pelastui juuri!
    Been there, done that!

  • Mainos

  • arjaleena 7 viestejä4.6.2012 12:18

    Ja vatsa taas kipeänä! Tällä kerralla kuitenkin nauramisesta. Samat oireet tuli tyttärelle joka ei ole keliaakikko mutta läheltä seuranneena tietää täsmälleen mistä puhutaan. Kiitos, tämä oli parasta hoitoa ikinä!!

  • aspja 22 viestejä5.6.2012 19:41

    Mää oon vissiin vähän tylsä, mutta mua ei kyllä naurattanut yhtään

  • Tallulah 476 viestejä13.6.2012 12:08

    Eipä kyllä naurattanut muakaan enkä allekirjoita noista yhtäkään.

  • usetki 4 viestejä13.6.2012 15:56

    Mun mielestä tämä oli kyllä paras juttu vähään aikaan! Nuo kaikki tilanteet (ja reaktiot!) on kyllä niin tuttuja. : D

  • KattiMatikka 271 viestejä14.6.2012 21:18

    Sairaan hyvä

  • Mainos

  • lorangil 82 viestejä29.6.2012 02:29

    Kiva huomata että tuonne tulee aika mukavalla tahdilla uutta materiaalia. Osa "vitseistä" vaatii jonkinlaista pohjatietoa amerikkalaisesta pop-kulttuurista, jotta jutun voi tajuta. Ehkäpä joku voisi tehdä tällaisen Suomen malliin. Mutta joo ei ole minulta pois jos joku ei tykkää. Ei kaikilla voi olla samanlainen huumorintaju.

  • Mamma 117 viestejä9.7.2012 12:40

    Kyllä nauratti

  • KattiMatikka 271 viestejä18.10.2015 18:03

    Ja tää on siis vieläkin hyvä

    http://wheniwentglutenfree.tumblr.com/

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,009s