Hoitamattoman keliakian oireista

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • suusq 12 viestejä25.11.2014 13:28

    Olen 23v naisihminen ja minulla todettiin keliakia verikokeesta. Nyt odottelen aikaa tähystykseen, jossa asia varmistetaan. Mulla on ollut kaikennäköisiä oireita ja tuntuvat vaan päivä päivältä pahenevan ja haluaisin aloittaa jo sen gluteenittoman elämän, jotta nää oireet lähtis. Mietityttää eniten tämä mahan pistely. Tuntuu kuin paidan alla olisi mahaa vasten joku tikku tai sahanpuru ja se pistelee, välillä eri kohdissa mutta ylävatsan alueella kumminkin. Onko jollain toisellakin ollut tällaista pistelyä keliakiasta? Pelkään, että siellä on joku syöpä jo..

  • milla 412 viestejä25.11.2014 18:11

    Juurikin tuollaisten, pitkään jatkuneiden vatsakipujen takia itse hakeuduin lääkäriin. Luultavammin sinullakin on syynä viljat.

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,009s