Huijausviesti

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Jezu  Ylläpitäjä19.7.2011 14:57

    Sain muutaman palautteen friend55-nimisestä käyttäjästä, joka lähetteli epämääräisiä viestejä käyttäjille. Kyseinen spämmeri on poistettu palvelusta kuin myös hänen lähettämänsä viestit. Älä siis ihmettele, jos sait sähköpostin Glu.fi:hin saapuneesta yksityisviestistä.

    Täytyy yrittää taas kehittää jotain uusia estoja näitä veijareita varten. Pahoittelut vielä käyttäjille aiheutuneesta häiriöstä ja suuret kiitokset kaikille palautetta lähettäneille - teidän avulla pystyin korjaamaan ongelman nopeasti!

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • porajata 460 viestejä21.10.2010 14:52

    Mistähän johtuu ettei mulle ole kotisähköpostiin tullut yhtään roskapostia koko Sonera kauden aikana...

    Työpostiin niitä joskus tulee vaikka yhtiön IT-porukka yrittää suodatella, ei tosin nykyää tänne töihinkään niitä tulee kuin tosi harvoin

  • Mainos

  • Jezu  Ylläpitäjä21.10.2010 10:53

    Haasteena näissä nykypäivän spämmereissä on se, että he jättävät täysin aidon oloiset tiedot, joten vaikka vahvistaisin tunnukset käsin, voisivat he silti päästä spämmäämään. Taidan tehdä yksityisviesteihin rajoituksen, ettei voi lähettää monelle eri tyypille viestejä lyhyen ajan sisällä.

    Ja jos joku keliaakikko haluaa tulla kysymään jotain akuuttia kysymystä tänne, en halua estää sitä sillä, jos itse en ehdi tunnuksia tarkistamaan muutamaan päivään.

    Felicia200988 ja hänen lähettämät viestit on nyt heivattu sinne minne aurinko ei paista.

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Tallulah 476 viestejä21.10.2010 09:38

    ^Saa sillä että rekisteröityminen pitää adminin hyväksyä. Olen eräällä toisella palstalla, missä esim. tunnus poistuu jos ei pariin viikkoon rekisteröitymisestä kirjoita yhtäkään viestiä. Pari viestiä ei myöskään riitä, sitten tunnus poistuu parin kuukauden hiljaiselon jälkeen. Aktiivikeskustelijoita ei niin nopeasti poisteta, mutta heitä pyydetään ilmoittamaan mikäli ovat pidemmän aikaa palstalla pois (ettei vahingossakaan poisteta tunnusta). Siellä ei tällä hetkellä jäseniä ole kuin parisataa, mutta kirjoittelu on aktiivista. Jos palstalle vain halutaan mahdollisimman monta kirjautunutta jäsentä ja se jäsenmäärä on itseisarvo sinällään, niin spämmääjiä aina mahtuu joukkoon.

  • aijako 9 viestejä21.10.2010 07:53

    No nyt huijausviestillä näyttää lähestyneen Felicia200988 ja kovasti on seuraa vailla.

    Saiskohan näitä jotenkin kuriin?

  • Reetta  719 viestejä20.10.2010 20:58

    Mulla oli kanssa aamulla tuo viesti. Poistelin samantien, kun arvasin olevan roskapostia.

    Uskomattomia nuo roskapostittajat. Mulla on sähköpostiosoite yksillä sivuilla ja roskaposti alkoi melkein heti. Ainakin viesti päivässä tulee roskaa.

  • MrsBucket 92 viestejä20.10.2010 11:36

    Jezu kirjoitti:
    Babylove-nimimerkki ehti roskapostitella muutamia Glu.fi:n käyttäjiä. Poistin viestit, joten älkää ihmetelkö, vaikka saitte tiedon uudesta yksityisviestistä, jota ei löytynytkään.

    Jep, kun avasin äsken sähköpostini, siellä oli tuollainen babylove -viesti. Poistin sen yrittämättä avata, kuten yleensä teen kaikille viesteille, joiden lähettäjää en tunne. en huomannut katsoa koska se oli tullut, mutta kuitenkin eilisen klo 23 jälkeen.

  • Mainos

  • Jezu  Ylläpitäjä20.10.2010 10:30

    Babylove-nimimerkki ehti roskapostitella muutamia Glu.fi:n käyttäjiä. Poistin viestit, joten älkää ihmetelkö, vaikka saitte tiedon uudesta yksityisviestistä, jota ei löytynytkään.

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • arjaleena 7 viestejä4.6.2010 09:40

    Minulle oli myös tullut sama viesti. En koskaan lähde vastailemaan tällaisiin epämääräisiin viesteihin, poistin sen välittömästi.
    Ylläpitäjälle kiitos nopeasta reagoinnista.

  • donna 57 viestejä3.6.2010 22:38

    Kiitos Jezu nopeasta reagoinnista roskapostiin! Olet kyllä näppärä ylläpitäjä

  • Jezu  Ylläpitäjä3.6.2010 11:14

    Et ole ainoa. Tämä roskapostittaja ehti lähettää viestin sadalle Glu.fi:n käyttäjälle. Huijarin tunnukset ja hänen lähettämät viestit on nyt poistettu. Tein myös palvelun rekisteröitymiseen pienen haasteen automaattisille roskapostiroboteille.

    Näemmä Glu.fi on kasvanut sen verran jo, että alkaa kiinnostaa jopa roskapostittajia. Teen kuitenkin kaikkeni, ettei tällainen häiriköinti enää toistuisi.

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • brutex 4 viestejä3.6.2010 10:28

    Minulle on ainakin tullut joku yksityisviesti jossa joku "ranskalainen" nainen haluaa tutustua minuun paremmin ja lähettää kuvia itsestään.

    Onko muilla sama täti käynyt ehdottelemassa?

    Ei taida täti "Ranskassa" tietää että täällä ei niin kauheasti olla elämänkumppania etsiskelemässä.

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,011s