Jokioisten leipä

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • KattiMatikka 271 viestejä4.1.2010 18:58

    Siljalla on Jokioisten/Helmi-leipomon tuotteita ja niiden kanelikierrepulla (tai onkohan se sitten viineri) on ihan maailman paras pulla Aina laivalla ihan ahneuttaan pakko ottaa aamiaisella vielä "jälkiruuaksi" pulla, kun se on niin hyvää

    Ja tämä nyt ei liity ihan asiaan, mutta ärsyttää ihan sikana kun tavis-ihmiset menee kauhomaan sitä dajm-kakkua sieltä kaapista, jossa lukee kissan kokoisin kirjaimin "GLUTEENITTOMAT". Kun niillä taviksilla on aika paljon muutakin mitä ne voi sieltä seisovan pöydän jälkiruoista ottaa niin onko ihan pakko mennä kauhomaan sitä dajm kakkua sieltä gluteenittomista

  • Blanca 4 viestejä3.1.2010 23:03

    Minulle on tuttuja lähes kaikki Helmi- leipomon tuotteet, ja olen ollut todella tyytyväinen. Valikoima on mielestäni monipuolinen ja todellakin tutustumisen arvoinen. Ja tosiaan, valmistetaan ihan omassa leipomossa. Omia suosikkejani ovat muffinssit ja kanelikierreviinerit, molemmat suussasulavia ja maistuu ihan "oikeille" leivonnaisille.

  • Mainos

  • martta 10 viestejä15.4.2009 20:05

    Jokioisten leivän tuotteet eivät valittevasti ole kaikki luontaisesti gluteenittomia,varsinkaan pullat. Leivät ovat aivan liian kalliita, voisi joskus ostaa jos olisivat edes hyviä, ei gluteenitomalla leivällä ihan ryöstöäkään saa harjoittaa.

  • Pedro 6 viestejä13.4.2009 17:24

    Minulla on sen verran sisäpiiri tietoa, että Helmi leipomo on Jokioisten leivän tytär yhtiö ja todellakin valmistaa tuotteensa erillisessä laitoksessa. Toimitukset kulkee Jokioisten leivän kautta. Tuotteet on ihan hyviä ja maukkaita, mutta minun mielestä vähän liian kalliita. Netti sivuihin en ole tutustunut, joten niistä en tiedä mitään.

  • Skarabee 14 viestejä10.4.2009 18:19

    Jokioisten leivällä on todellakin oma leipomonsa gluteenittomille tuotteille. Tämä tieto on suullista, sillä tuttavani on töissä Jokioisten leivällä. Voin kysellä häneltä lisää ja antaa palautetta.

  • Suviih  629 viestejä30.3.2009 14:14

    Katselin keliakialiiton sivuilta vuoden 2009 gluteenittomien tuotteiden luetteloa ja silmiin pisti sellainen valmistaja kuin Helmi gluteeniton. Hieman hämäävää vaan oli, että luettelosta löytyi Jokioisten leivän osoite ja sen nettisivuilla ei mitään mainintaa siitä, että gluteenittomat tuotteet valmistetaan omassa leipomossaan (tämän tiedon löysin googlettamisen jälkeen). Tuon nettisivun perusteella kyllä jättäisin tuotteet ostamatta, hieman parantamisen varaa olisi sivujen informaatiossa...

    http://www.jokioistenleipa.fi

    Gluteenittomia leivontaohjeita: http://www.gluteenitontaleivontaa.fi
    Blogin Facebook-sivut:
    https://www.facebook.com/gluteenitontaleivontaa

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,011s