Jopa 2v ymmärtää siskon ongelman!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Ninni 114 viestejä5.3.2012 10:23

    Meillä on käynyt vähän samalla tavalla. Olen siis itse keliaakikko ja gluteenittomalla dieetillä, lapseni syö ihan normaalia ruokaa. Gluteenittomuudesta on kuitenkin kotona paljon puhuttu, ja 6 vuotias on meillä hyvin perillä siitä, mitä gluteenittomuus tarkoittaa ja mitä voi syödä ja mitä ei. Kerran oli uusi suklaapatukka, jota söin hyvällä ruokahalulla ja lapseni kehoitti minua lukemaan tuoteselosteen ennen kuin syön sen. No, vehnäähän siellä oli! En olisi itse kiinnittänyt silloin asiaan huomiota

  • Ronjuska 60 viestejä3.3.2012 08:13

    Ihana! Pienet taitaa sisäistää asian joskus jopa paremmin kuin aikuiset

  • Mainos

  • donna 57 viestejä20.10.2011 13:56

    Söpöä

  • milla 412 viestejä19.10.2011 15:05

    Oi, ihana !!!

  • Sussu2 59 viestejä19.10.2011 11:04

    Meidän 2v lapsi oli eilen kaupassa ihan liikuttavan suloinen, kun muistutti isiä ensimmäistä kertaa siitä, että isolle siskolle täytyy ostaa eri karkkia. 2v 2kk seisoi karkkihyllyn vieressä suffeli kädessä ja selitti Maija... nehnäjauho... masu pipi... oma karkki. Taas tuli huomattua miten paljon noin pienikin jo kuuntelee ja ymmärtää, vaikka aina ei siltä näytä päälle päin.

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,007s