Keliakia = humpuukia?

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Jezu  Ylläpitäjä16.7.2009 11:22

    Löytyipä noinkin raflaava otsikko Suomi24:n keskusteluista:

    Suomi24: Keliakia = humpuukia?

    Ihan "mielenkiintoinen" näkemys asiasta.

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Izmo 19 viestejä16.7.2009 23:55

    Otsikko oli kyllä raflaava mutta kyllä sieltä aivan asiallista keskustelua löytyi. Itsekin voisin ihmetellä tuota keliakian olemassaoloa mutta kun on myös osteoporoosi, nelikymppisellä miehellä. Osteoporoosin on varmistanut lääkärin sanan lisäksi vajaat parikymmentä luunmurtumaa.

  • Kari 364 viestejä17.7.2009 15:49

    Ainahan raflaavan tekstin saa asiasta kuin asiasta. Mun osteoporoosi on kyllä hyvässä hoivassa. Mielelläni suuhun pistän aamiais-mansikkaa tai -hedelmää jne. Ei leipä mulle mitenkään pakolliselta tunnu. Sellaista soveltavaa ruokavaliota, kyllä silläkin hyvin pärjää ..., mutta nyt on kyllä niin hieno keli ulkona, et saa tietsikan näppäileminen jäädä hiukka myöhemmälle eli palaillaan, ja moikka kaikille

    Olin tänään läheisen ala-asteen siis koulu tapahtumassa. Thaimaalainen rouva tarjoili riisikääröja, vihannesta ja jauhelihaa, kaikki gluteenitonta. Oli hyvä lounas.

  • Jezu  Ylläpitäjä17.7.2009 16:00

    Kari kirjoitti:
    mutta nyt on kyllä niin hieno keli ulkona, et saa tietsikan näppäileminen jäädä hiukka myöhemmälle eli palaillaan, ja moikka kaikille

    Näkyy kyllä heti Glu.fi:n käyttäjämäärissä, jos aurinko paistaa

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,008s