Keskustelu jatkukoon palstalla

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Reetta  719 viestejä26.7.2011 21:13

    Toivottavasti keskustelu tällä palstalla edelleen jatkuu, meni jutut sitten otsikon alle tai vierestä.

    Voin kyllä kuvitella, kuinka mahdoton ja työläs olisi palstanpitäjälle siirrellä juttuja otsikon alta toisen otsikon alle ja sitten taas menisi hernettä nenään, kun oma juttu olisi siirretty toisen otsikon alle.

    Kerrassaan mahtava keskustelupalsta, hakkaa mennen tullen Keliakialiiton palstan, joka elelee aika hiljaiseloa.

    Nautitaan kesästä ja pärjäillään keliakian kanssa.

    Kiitos Jezulle Glu.fi:stä.

  • LG1982  164 viestejä27.7.2011 04:59

    Yhtyy edelliseen ja kiittelee Jezua. Jokainen voi omalla aktiivisuudellaan osallistua palstalle, esim. itse olen pyrkinyt lisäileen aina maistamani tuotteet suoraan tuotepuolelle, jotta valikoimien laajuus tulee esiin. Tähän heti jo otsikon vierestä Jezulle vinkki, voisiko tuotepuolelle saada omat täytettävät valikot energia, proteiini, hiilihydraatit, jne, jotta ko. sanoja ei tarvitsisi joka kerta kirjoittaa...

  • Mainos

  • Jezu  Ylläpitäjä27.7.2011 14:29

    Kiitokset molemmille tsemppauksesta Niin paljon yritän saitin kanssa puuhastella, kun vapaa-aika antaa myöten ja pää kestää

    LG1982 kirjoitti:
    Tähän heti jo otsikon vierestä Jezulle vinkki, voisiko tuotepuolelle saada omat täytettävät valikot energia, proteiini, hiilihydraatit, jne, jotta ko. sanoja ei tarvitsisi joka kerta kirjoittaa...

    Totta, tämän olisi voinut avata uuteen keskusteluun tuonne Glu.fi-alueelle Mutta vastataan nyt tässä eli alkuun en ajatellut, että tuotteista tarvittaisiin noin seikkaperäisiä tietoja, mutta mitä ilmeisemmin asia kiinnostaa. Ongelma on lähinnä se, että laitetaanko sinne vain energia-, proteiini-, hiilari- ja rasvakentät vai myös se, miten ne ovat jakautuneet jne. Silloin tarvitaan aika monta kenttää lisää ja sisällöt tuntuvat vaihtelevan valmistaja/tuotekohtaisesti. Toiset kertovat suolan ja vitamiinienkin määrät.

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • KatjaRa 51 viestejä28.7.2011 11:09

    Komppaan aloittajaa. Suuret kiitokset Jezulle tästä mahtavasta palstasta.

    Oikotie matkan mutkistaa.

  • Reetta  719 viestejä29.7.2011 12:37

    LG1982:lle myös kiitos. Olet lisännyt mahtavan määrän tuotteita. Olen saanut monta vinkkiä ostaa jotain muutakin leikkelettä kuin sitä, mitä on aina ennen ostettu. Itse koen ainakin hyödulliseksi nuo kalorimäärät, hiilari-, proteiini- ja rasvamäärät.

  • LG1982  164 viestejä31.7.2011 23:05

    Kiitokset Reetalle.

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,094s