Kokemuksia Pizzeria Denniksestä

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Isabella 42 viestejä26.6.2011 12:22

    Luin juuri yhdestä keskustelusta, että Denniksellä oli vaikeuksia gluteenittoman pizzan kanssa - ei raaka-aineiden vaan työtilan kanssa jotta muita jauhoja ei sekoittuisi mukaan. Tarjoilija oli tässä tapauksessa huomannut kohtalokkaat virheet keittiön puolella. Itse en uskalla ainakaan Turun Dennikseen enää mennä, koska viime kerralla jotain meni pahasti pieleen - sain aivan järkyttävät oireet. Ehkä tällä kertaa ei ollut tarjoilija vahtimassa onko gluteeniton pizza myös pöytään tuodessa vielä gluteeniton. On siis aika arpapeliä, sattuuko kohdalle valveutunut tarjoilija, joka hoksaa vahtia poikien pizzan tekoa. Kyllä sen pitäisi lähteä keittiöstä asti, että työtila on silloin puhdas kun lähdetään mainostamaan pizzaa gluteenittomana.

    Onko muita Denniksen uhreja?

  • Paju 25 viestejä26.6.2011 20:50

    Valitettavasti on. Kyse siis Turun Linnankadun Denniksestä. Käyn siellä monta kertaa vuodessa koska pizza on siellä parasta. Koskaan ei oireita, mutta nyt tänä keväänä sain todella pahat oireet. Teki mieli antaa palautetta, mutta se jäi. Sen tiedän, että pizza paistetaan voipaperin päällä, koska pizzassani oli kerran pohjassa pala voipaperia. Vähän jännittää mennä nyt uudestaa, olen luvannut viedä pojan sinne kun lomani alkaa....

  • Mainos

  • Suviih  629 viestejä27.6.2011 00:17

    Silloin kun kävin itse tuolla Linnankadun Denniksessä ja nuo keittiön mokat sattuivat (kts. aloittajan viesti), niin tarjoilija sanoi, että heillä on uusi kokki, joka ei osaa (vielä) toimia niin kuin pitäisi gluteenittomien pizzojen kohdalla. Voi olla, että kyseessä oli opiskelija kesätöissä ja tästäkin syystä tarjoilija "piti kokkia silmällä", sillä ajankohta oli sellainen, että voisi hyvin kuvitella, että vakiohenkilökuntaa oli kesäloman vietossa. Tiedä häntä kuitenkaan varmaksi. Tarjoilijan erinomaisen toiminnan vuoksi tosin voisin mennä toistekin, sillä yleensä ainakin itseni kohdalla homma on mennyt niin, että tarjoilijat ovat olleet niitä, jotka eivät tiedä miten tarkka keliaakikon ruokavalio on.

    Gluteenittomia leivontaohjeita: http://www.gluteenitontaleivontaa.fi
    Blogin Facebook-sivut:
    https://www.facebook.com/gluteenitontaleivontaa

  • Isabella 42 viestejä27.6.2011 11:11

    Kyllä, kesäaikaan kannattaa olla extratarkkana, koska ravintoloissa on kesätuuraajia. Kerran ainakin minulle on erään ravintolan pääkokki selittänyt mokiaan juuri kesätyöntekijöillä jotka eivät tiedä kaikkia asioita.

  • Johanna 14 viestejä1.7.2011 16:04

    Jaa, kyllä noita kesätuuraajia on Turun Denniksellä sitten ympärivuotisesti... Olen käynyt parin vuoden sisällä kaksi kertaa ko. ravintolassa pizzalla ja istunut keittiön edessä olevassa pöydässä (suora näköyhteys pizzanpaistajien puuhiin) seuraamassa kauhulla "gluteenittomien" pizzojen tekoa. Tila on muutenkin niin pieni, ettei kontaminaatiota todellakaan voi välttää! Harmi, sillä Denniksen pizzat olisivat hyviä... Muuten yleensä ystävällinen henkilökunta on närkästynyt kun olen heidän mielestään nipottanut gluteenittomien pizzojen gluteenillisuudesta Ei-keliaakikon on vaikea ymmärtää, että emme voi syödä vähä-gluteenillista ruokaa, vaan sen pitää olla täysin gluteenitonta. No, onneksi itse voi tehdä varmasti gluteenitonta pizzaa (joskaan näillä helteillä ei kyllä viitsi...).

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,02s