Kontrollikäynti!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • mimi 1 viesti15.10.2014 10:45

    Sain diagnoosin keliakiaan noin 4 vuotta sitten. Gastroskopia oli kohdallani aivan kauhea ja jätti ikuiset traumat.. Joten kun tuo kontrollitähystyslappu tuli pari vuotta sitten, en uskaltanut mennä sinne. Nyt kuitenkin on alkanut epäilyttämään että olisiko sittenkin pitänyt käydä? Olen kuitenkin voinut hyvin ja syönyt kuten pitää. Mahakin on normaali ollut jo monia vuosia

    Se mikä minua pelottaa niin suolinukkaa ei juurikaan hirveän paljon ollut kun tutkivat..

    Apua, mitä teen!

  • Kari 364 viestejä15.10.2014 22:51

    Mene ihmeessä. Eihän se koskaan kiva toimi ole, mutta kannattaa. Ystävän neuvo

    Olin tänään läheisen ala-asteen siis koulu tapahtumassa. Thaimaalainen rouva tarjoili riisikääröja, vihannesta ja jauhelihaa, kaikki gluteenitonta. Oli hyvä lounas.

  • Mainos

  • J-T 91 viestejä16.10.2014 17:22

    Eihän se kivaa ole, mutta hyvä käydä varmistamassa että hoitovaste toteutuu.

  • Rupert 74 viestejä16.10.2014 18:01

    Hyvähän se on selvittää, että ruokavalio on varmasti purrut. Mutta jos ekasta kerrasta jäi traumoja, niin kannattaa toisella kertaa pyytää rauhoittavia tai joitain, ettei tule vielä pahempia traumoja toisesta kerrasta, nimimerkillä "kolmanteen tähystykseen en ilman nukutusta mene"...

  • porajata 460 viestejä16.10.2014 19:12

    Eikös nyt ole suunnitteella,että pelkkä verikoe riittäis ?
    Eli jos ei vasta-aineita niin ei tulehdustakaan.

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,011s