Lisävitamiinit

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • marielli 14 viestejä4.4.2012 20:50

    Hei
    Oletteko huomanneet jossain ravintolisissä gluteenia? Tuleeko joillekkin oireita jostakin vitamiinista.
    Mulla erittäin hankala ihokeliakia ja salapoliisi työ jatkuu, koska iho oireita tulee.
    Toinen mitä mietin on täys xsylitoli purukumi?? Onko mahdollista, että siinä olisi jotain??

    Mä olen rankannut jo kaikki mahdolliset ja nyt alkaa huumori loppumaan... Jostain tulee oireita ja kuitenkin olihan tässä jo 2 vuotta täysin oireeton kausi..

  • lehti 19 viestejä17.5.2012 10:19

    hei ,
    en tiedä onko tästä hyötyä sinulle: kannattaa tsekata myös kontaminaatio. Ehkä se mitä olet syönyt onkin ollut joskus kosketuksessa gluteenia sisätäneen aineen kanssa. Lääkärini sanoi että ilmassa leijuva tuoksu sisältää kyseisen aineen partikkeleita ja se on se mikä aiheuttaa tuoksun. Esim. systerilläni on paha kala-allergia ja hän ei kestä edes kalan tuoksua .Melkein oksentaa.
    Luulisin että jos on tosi herkkä voisi pienikin jauhopölynhiven aiheuttaa oireita.
    toivottavasti tästä oli apua

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,022s