Luontaistuotekauppojen gluteenittomat tuotteet

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Suviih  629 viestejä15.9.2009 12:41

    Itse en aiemmin oikeastaan edes käynyt luontaistuotekaupoissa, enkä tullut edes ajatelleeksi että niissä voi olla myynnissä gluteenittomia tuotteita, joita ei tavallisista ruokakaupoista saa, mutta nyt löysin pienestä Kuopiolaisesta luontaistuotekaupasta Probiosin Viva mais -gluteenitonta luomupastaa (pennejä ja spagettia) sekä riisipastaa. Lisäksi valikoimiin kuului erilaisia jauhoja (maissia, hirssiä jne) ja näkkäriä sekä mysliä +gluteenitonta falafel-ainesta (joku jauhe?). Toisesta paikallisesta luontaistuotekaupasta löysin lisäksi Monsuuni-merkkistä gluteenitonta lakua.
    Taidanpa tästä lähtien kierrellä useamminkin noissa luontaistuotekaupoissa

    Gluteenittomia leivontaohjeita: http://www.gluteenitontaleivontaa.fi
    Blogin Facebook-sivut:
    https://www.facebook.com/gluteenitontaleivontaa

  • Jezu  Ylläpitäjä15.9.2009 15:38

    Itse olen käynyt Vantaan Jumbossa sijaitsevassa Ikivireä -terveysliikeessä (näitähän on ympäri Suomea). Sieltä löytyi ainakin energiapatukoita sekä erinomaista intiaanisuklaata, jota kannattaa ehdottomasti kokeilla. Hinnat eivä tosin olleet erityisen edullisen.

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Minni 54 viestejä31.12.2012 11:22

    Näyttää olevan tuota Monsuuni-merkkistä lakua myynnissä parissakin verkkokaupassa, esim. sokoksella hintaan 3,3 euroa per 150 gramman pussi. Onko joku maistanut?

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,011s