Moilasen uudet pizzat

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
1 2
Seuraavat > Loppuun >>
  • MrsBucket 92 viestejä29.4.2010 14:55

    Kari kirjoitti:
    Käytiin Pieksämäellä, ajeltiin myös Moilasen leipomoon, oli selkeät opasteet. Siellähän oli jos jotakin, myös Tex Mex -pizzaa, jota monet näyttävät kaipaavan. Hyvää oli ja pakastimesta kotona löytyy lisää. Suosittelen visiittiä

    Monet Keliaakikko-yhdistykset tekevät omia linja-automatkoja Moilaselle Pieksämäelle. Ostosten ohella voi tutustua (ennakkosopimus) leipomon tiloihin, mikä on mielenkiintoinen kokemus sekin, sekä ruokailla myymälän seisovasta pöydästä (lienee käytössä lounas-aikaan, en tiedä varmasti) tai juoda kahvit gluteenittomien tuotteiden kera. Kannattaa suunnitella ajankohta mahdollisimman aikaiseksi, sillä iltapäivällä saattaa valikoima olla vähissä.

  • Reetta  719 viestejä29.4.2010 16:06

    Tuohan olikin hyvä vinkki. Täytyy ruveta ehdottaan keliakiayhdistykselle vaikka syksyn keliakiaviikon ohjelmaan. Täältä sunnasta tullessa siihen voisi yhdistää vielä Vuohelankin.

  • Mainos

  • MrsBucket 92 viestejä29.4.2010 16:50

    Reetta kirjoitti:
    Tuohan olikin hyvä vinkki. Täytyy ruveta ehdottaan keliakiayhdistykselle vaikka syksyn keliakiaviikon ohjelmaan. Täältä sunnasta tullessa siihen voisi yhdistää vielä Vuohelankin.

    Jos kiinnostuit, niin tässä nettiosoite Moilasen nettisivuille: http://www.moilas.fi
    Yritin laittaa suoran linkin, mutta en saanut jostakin syystä pelaamaan.
    Etusivulla oikeassa reunassa näet kuluvan viikon lounaslistan ja sen lopussa on linkki: Myymäläkahvioon tästä, siellä taas on linkki: Vierailijat & ryhmät, johon kannattaa tutustua. Sivustolta löytyvät kaikki tarvittavat yhteystiedot matkan suunnittelua varten.

  • Reetta  719 viestejä29.4.2010 17:01

    Laitoinkin heti menemään sähköpostia yhdistyksemme matkavastaavalle. Moilasen sivuilla olen seikkaillut, mutta tuo vierailijat & ryhmät on jäänyt käymättä.

    Oiskos Pieksämäen seudulla mitä muuta tutustumisen arvoista? Työni puolesta tiedän siellä olevan Naarajärven varavankilan, mutta ehkä ei sinne exkursiolle?

  • MrsBucket 92 viestejä29.4.2010 17:17

    Reetta kirjoitti:
    Oiskos Pieksämäen seudulla mitä muuta tutustumisen arvoista? Työni puolesta tiedän siellä olevan Naarajärven varavankilan, mutta ehkä ei sinne exkursiolle?

    En tiedä suositella muuta kuin teattereita kokemuksena, Poleenia rakennuksena ja kuulemani mukaan hienoksi remonteerattua uimahallia talviaikaan sekä kesällä tietenkin upeaa luonnon hiekkapohjaista uimarantaa keskellä kaupunkia. Mäellä oleva vanha kirkkokin on katsomisen arvoinen. Kesällä on vesitorni auki ja sieltä pääsee katselemaan maisemia. Kaiken Pieksämäestä löydät osoitteesta www.pieksamaki.fi

  • Kari 364 viestejä30.4.2010 20:58

    Meillä osuu usein kesällä matka Tammenrannan kesäteatteriin Kuopion kulmille. Sukulaisia näyttelemässä. Siitä ei ole suuri heitto Moilaselle. Hyvä tekosyy ostoksille.

    Toisinaan tulee eri suuntaan reissu heitettyä kuten Tallinnaan, jos on maali tai vaikkapa Lonkero lopussa. Sielläkin käyty silloin tällöin. 600 km heitto edestakaisin. Kaikelle matkailulle löytyy syynsä

    Olin tänään läheisen ala-asteen siis koulu tapahtumassa. Thaimaalainen rouva tarjoili riisikääröja, vihannesta ja jauhelihaa, kaikki gluteenitonta. Oli hyvä lounas.

  • Jontsa 67 viestejä10.5.2010 14:17

    Tuli maistettua uutta tex mex -pizzaa, ja oli ihan liian tulista mun suulle ja mahalle
    No, jospa joskus löytäisi margheritaa, voisi sopia paremmin mun amatöörivatsalle

  • Mainos

  • Tallulah 476 viestejä10.5.2010 14:55

    Olen kerran käynyt tuolla Moilasella ja olin todella pettynyt. En tiedä osuinko vain huonoon aikaan mutta valikoima oli perus s-marketia paljon huonompi! Erittäin ankea tarjonta. Hinnatkaan eivät olleet mitkään edulliset.

  • MrsBucket 92 viestejä10.5.2010 19:29

    Tallulah kirjoitti:
    Olen kerran käynyt tuolla Moilasella ja olin todella pettynyt. En tiedä osuinko vain huonoon aikaan mutta valikoima oli perus s-marketia paljon huonompi! Erittäin ankea tarjonta. Hinnatkaan eivät olleet mitkään edulliset.

    Moilasen myymäläpuoli on pieni ja keliakiatuotteita ei ole aina saatavilla just sitä mitä on aikonut ostaa. Tavisten puoli on herkullinen, mutta niitäkin tuotteita kannattaa mennä pyydystämään mieluiten aamupäivällä. Olen ostanut gluteenittomia vain joskus hätätilanteessa kun on tullut G -vieraita ja oma pakastin on ollut tyhjänä. Itse en syö mitään Moilasen tuotteita. Minusta ne ovat joka suhteessa epäonnistuneita ihmisravinnoksi. Huom! Tämä on vain minun mielipiteeni, jokaisella on omat maku ym. tottumuksensa.

  • Tallulah 476 viestejä10.5.2010 22:43

    ^Mä käytin ennen sitä tummaa leipää kun ei ollut parempaa vaihtoehtoa, nyt en osta sitä enää koskaan. Joskus ostan auringonkukkasämpylöitä, niistä mä tykkään. Ja täysjyväpastaa ostan. Siinä mun Moilasen ostokset. Jostain syystä odotin että kun paikkaa on niin mainostettu niin siellä myymälässä olisi jotain enemmän kun sinne oikein lähdetään erikseen ostamaan!

  • MrsBucket 92 viestejä11.5.2010 07:24

    Minä taas pidin maistuvimpana tuotteena aamiaissämpylöitä, joiden sisälmysluettelossa on myös porkkanaa. Sopivasti mikrossa tai pöydällä sulatettuina olivat makoisia. En syö enää niitäkään, koska vatsani ei siedä jotain niissä olevaa lisäainetta. Leivon kaikki G-leivät itse.

  • Mamma 117 viestejä11.5.2010 10:46

    No nyt löytyy Vantaan Jumbon Citymarketista TexMex pizzaa, eilen maistoin ja tulista on, jotenkin vaan silti jäin tähän pizzaan koukkuun

  • Mainos

  • Suviih  629 viestejä12.5.2010 12:09

    Kuopion Prismasta löytyy myös TexMex-pizzaa, itse tykkään tästä, juuri sopivan tulista.

    Gluteenittomia leivontaohjeita: http://www.gluteenitontaleivontaa.fi
    Blogin Facebook-sivut:
    https://www.facebook.com/gluteenitontaleivontaa

  • Jezu  Ylläpitäjä8.10.2010 22:24

    Jee. Nyt löytyi. Espooseen asti piti mennä etsimään. Tapiolan K-Supermarketista löytyi texmexiä, joita lähti pari mukaan hintaan 4.88e/kpl (törkeä hinta). Myös margheritan hintalappu löytyi, mutta itse tuotetta ei näkynyt missään.

    Laitoin uunin lämpenemään heti kun pääsin kotiin ja täytyy yhtyä muiden kommentteihin, että pitsa on todella tulinen. Nam!

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Suviih  629 viestejä18.4.2011 09:41

    Moilaselta näkyy ilmestyneen taas uusi pizza: tonnikala. Citymarketissa (Kuopio, Päiväranta) näin myynnissä, mutta en oikein ole tonnikalan ystävä, joten jäi ostamatta.
    http://www.moilas.fi/fi/?ID=2342

    Margheritaa näkyi ilmestyneen myyntiin myös Kuopion Prismaan, mutta on vielä tämäkin maku testaamatta.

    Gluteenittomia leivontaohjeita: http://www.gluteenitontaleivontaa.fi
    Blogin Facebook-sivut:
    https://www.facebook.com/gluteenitontaleivontaa

  • Reetta  719 viestejä18.4.2011 13:06

    Heinolan Cittarissa (muistaakseni) kanssa havaitsin uudet pitsat. Ei tarttunut mukaan, en ole minäkään tonnikalan ystävä.

    Työpaikan ruokapöydässä kerran tuli puhetta Moilasen pitsoista. Hinnoista kun ei-keliaakoilla ei ole mitään käsitystä, heitin, että näähän ei ole ihan hirveen hintaisia, eihän ne maksa kuin tavispitsan hinnan kolminkertaisena (vrt. Vuohelan pikkupitsa). Tuli aika hiljaista. Välillä täytyy vähän pudottaa työkavereita maan pinnalle. Joo nyt kekkasin, voisin sanoa, että sillä 21 euron rv-korvauksella pystyy hankkimaan yhden pitsan viikossa, niin koko korvaus on käytetty.

  • peekoo 26 viestejä18.4.2011 18:37

    Mä en oo missään nähny pitkään aikaan muita kuin tropicana-pizzoja. Ei siinä mitään muuta, mutta vihaan kinkkua, en yksinkertaisesti voi sitä sietää. Joskus ihmettelen, millä kriteereillä kauppiaat aina tilaavat vain tropicana pizzoja hyllyyn. Kuka niitäki syö?? ;-p

  • Mainos

  • ponipimu 239 viestejä18.4.2011 23:32

    meidän prismassa ja cittarissa ei ole muita kuin tuota tropicanaa, ikinä en ole texmexiä täällääpäin nänhyt.

    mä yleensä tuunaan vielä pitsaa, laitan kaprista, aurajuustoa ja paprikaa, pepperonia, herkkusieniä ja mitä milloinki kaapista löytyy. tulee mehevämpi ja tykkään paljosta täytteestä.

  • Jezu  Ylläpitäjä19.4.2011 15:05

    Viikin Prismasta löytyi Margheritaa. Se oli pakattu tiukkaan kelmuun ja pahvilaatikkoon - poikkeaa siis muista Moilasen pizza-pakkauksista. Maistui ihan hyvältä ja tuntui, että juustoa oli enemmän kuin Tropicanassa. Kannattaa kokeilla.

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • KatjaRa 51 viestejä19.4.2011 19:17

    Tota tonnikalaa oon nyt syönyt pari kertaa, juuri äsken viimeksi, ja mun mielestä se tuo ihan toivottua vaihtelua siihen ainaiseen Tropicana-pizzaan. Vuosaaren Cittarista löytyy, tämä pizza myös pahvilaatikossa.

    Oikotie matkan mutkistaa.

  • evita 62 viestejä19.4.2011 20:17

    Hämeenlinnan Prisma oli nyt myös ottanut valikoimiinsa tämän margherita pizzan.

  • Tallulah 476 viestejä19.4.2011 22:01

    Eipä ole Lahdessa missään näkynyt Margheritaa eikä tonnikalapizzaa. Multa ovat siis jääneet Moilasen pizzat vielä maistamatta. Mutta jos ovat samaa tasoa kuin leivät niin enpä ole varmasti jäänyt mistään paitsi!

  • Mainos

  • Johanna 14 viestejä15.9.2011 18:22

    Heip! Myöhäisherännäinen Espoosta täällä kuumeisesti etsiskelee Moilasen Texmex-pizzoja... Olen lopen kyllästynyt Tropicanaan ja lämmin tonnikala ei vaan putoa. Cittareista olen kysellyt, mutta vastauksena on ollut ettei Keskolta saa tilattua ko. pizzoja (ei kuulu niiden valikoimaan), joten mistään K-ketjun kaupasta ei siis ilmeisesti sitä saa. S-ryhmän liikkeistä olen etsinyt, mutten vielä sen kummemmin kysellyt. Pienen lapsen äitinä en ole innostunut itselleni väsäilemään pizzoja, vaan valmispizza toisinaan olisi helpotus.

    Mausteisen ruuan ystävänä odotan innolla myös ensi kuussa markkinoille tulevaa Moilasen Pepperoni-pizzaa (vaikka eipä sitäkään varmaan mistään saa ostaa...huokaus...)

    Oletteko muuten "löytäneet" Pirkan gluteenittoman riisisuklaan - se oli pitkään poissa tuotantovaikeuksien takia, mutta nyt niitä taas saa! Ihania!!!

  • Reetta  719 viestejä15.9.2011 20:26

    Aiemman palautelappuseni perusteella TexMexiä tuli S-marketiin. Kerran tai kaks kerkisin ostaa ja sen jälkeen ei enää näkynytkään. Keliakiaviikolla oli kauppakierros ja apulaismyymäläpäällikölle esitin toiveen saada sitä taas kauppaan. Täytyypä seurailla.

    Ilmeisesti tuo on S-ryhmässä aika vaikeeta saada tuotteita kauppaan.

  • Jezu  Ylläpitäjä23.1.2012 14:17

    Vihdoin löytyi Konalan K-Supermarketista Moilasen gluteeniton pepperoni-pizza (oli muuten viimeinen paketti). Odottaa pakastimessa herkuttelua

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

<< Alkuun < Edelliset
1 2
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,01s