Onkohan minulla keliakia?

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Juho- 1 viesti18.4.2014 09:41

    Moi.

    Oon 18 vuotias poika. Suvussani on jonkin verran keliakiaa ja siskollani on todettu keliakia.
    Olin jonkin aikaa ilman gluteenia, koska olin lukenut gluteeniviljojen aiheuttavan aknea. Se paransi kyllä ihoa. Ollessani gluteenittomalla, minulla ei ollut mitään oireita. Ennen gluteenittomuutta, päänahka kutisi, kulmakarvojen alla oli pieniä kutisevia näppyjä? Mitään vatsaoireita en pahemmin muista. Ala-asteella minulla oli sillointällöin vatsa sekaisin. Nyt olen ottanut gluteeniviljat pikkuhiljaa takaisin ruokavalioon.
    Tänä aamuna söin sitten vähän reippaammin sämpylää ja n. 15 minuuttia tästä oli melko tukala olo.
    Vatsa myllersi kuin pesukone konsanaan ja pisteli, oli pakko päästä vessaan. Vasta tunnin kuluttua helpotti olo täysin. Onkohan minulla keliakia?

  • J-T 91 viestejä18.4.2014 10:51

    Lääkäriin vaan verikokeeseen, niin sillähän se sitten selviää.

  • milla 412 viestejä18.4.2014 15:07

    Käy ihmeessä lekurissa
    Kuulostaa aikalailla keliakialta tai gluteeniherkkyydeltä.

    Itselläkin oli aina näppyy näpyn perään. sitten alkoi useimmin olla vatsakipuja ym ym ym ...

    Pahan anemian myötä sitten tähystykseen... ja sitten selvisi, jo monta vuotta kiusannut keliakia.

    Joten otappa asiaksesi käydä tohtorilla. Varsinkin, kun läheisilläsi on keliakiaa.

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,007s