Pikkujoulun viettoa

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • KattiMatikka 271 viestejä21.12.2009 23:07

    Viveka: Voi ei... To-del-la raivostuttavaa ja inhottavaa

  • Viveka 127 viestejä21.12.2009 22:31

    Pikkujouluissa varmistin tarjoilijan kanssa yhdessä kokilta, että mitä saan syödä. Lanttulaatikko olisi pitänyt ottaa keittiöstä, mutta muuten saisin syödä linjastosta samaa kuin muutkin.

    Mutta kuinkas sitten kävikään. Istuimme syömässä pöydässä, kun eteeni tuotiin porkkana- ja lanttulaatikot erillisellä lautasella toisen tarjoilijan toimesta! Tiedustelin, että miksi porkkanalaatikkokin tuodaan erikseen? Ja vastaus: Linjastossa oleva porkkanalaatikko ei ollutkaan gluteenitonta.

    Tässä vaiheessa minulla ei enää ollut muruaakaan porkkanalaatikkoa jäljellä lautasellani, olin jo syönyt kaiken! Pyysin vielä tarjoilijaa varmistamaan uudelleen kokilta, että onko tosiaan näin, että siinä ottamassani porkkanalaatikossa oli gluteenia. Ja nyt kokki sanoikin, että on siinä!

    Että pisti vihaksi!

    ~ Gluten-free personality since 2004 ~

  • Mainos

  • Jontsa 67 viestejä12.12.2009 00:43

    Meillä oli pienimuotoiset pikkujoulukahvit ihan omalla työporukalla. Minulle oli hommattu gluteenittomia kanelipullia, Vuohelan piparkakkuja, Vuohelan kinkku-juustotorttua ja riisisuklaata Oli niin hyvä mieli ettei tosikaan

  • Tallulah 476 viestejä5.12.2009 13:08

    Meillä oli pikkujouluissa eilen perinteinen joulupöytä. Kaikki oli gluteenitonta (paitsi leivät). Pancho Villassa olen muuten syönyt monesti ja aina saanut hyvää ruokaa ja palvelua. Aspoja on monenlaisia, en koskaan yhden kerran perusteella hylkää koko paikkaa.

  • Kalmia 48 viestejä4.12.2009 22:02

    Oh, en tiedä sittenkään tosta panchosta.. oireet seuras perässä. En tietenkään voi olla varma, että onko tää vaan oire tulisesta ruoasta/ jostain pilaantuneesta, mut olo on "kiva".

  • higga 209 viestejä4.12.2009 21:01

    Tää on OT, mutta mä oon saanut niiin huonoa palvelua Pancho Villassa, et ei mennä enää ikinä! Ranskalaisetkaan ei ollu gluteenittomia!

  • Kalmia 48 viestejä4.12.2009 17:49

    Miulla kävi sama homma pikkujouluissa Hämeenlinnan Pancho Villassa, siellä tehtiin tavisannoksesta gluteeniton, vaikka listassa ei G-merkintää ollutkaan! Tuli todella hyvä mieli
    Pancho Villassa saa muutenkin aika mukavasti gluteenitonta.

    Toisin sitten kävi toisissa pikkujouluissa, joissa oli seisova pöytä about 200-300 hengelle. Tämä S-ryhmän hotellissa. Minulle oltiin tilattu erikseen gluteeniton ruoka, mutta paikan päällä kukaan ei tiennyt mitä olisin voinut syödä. Mitään ruokia ei oltu merkattu millään merkeillä. Miusta tuo on ihan käsittämätöntä! Ihan varmasti en ollut siinä joukossa ainoa "ruokavammainen".

  • Mainos

  • Tiinap 9 viestejä22.11.2009 11:59

    Hei
    Vietimme pikkujoulua ruokailun merkeissä ja kävimme syömässä Oulussa Toscana-nimisessä ravintolassa. Menu-vaihtoehdoista valitsimme mieluisimman ja lupasivat valmistaa kaiken myös gluteenittomana. Totta se olikin. Pastat oli vaihdettu gluteenitomiksi ja alkupalana sain gluteenittoman bruchetta-leivän. Tiramisua ei ollut gluteenittomana se korvattiin reilulla jäätelöannoksella. Oli tosi kiva syödä samaa kuin muutkin

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,011s