Pizzerioiden pienet gluteenittomat pizzat

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Tinttu 1 viesti11.2.2015 16:58

    Hei kaikki, oletteko törmänneet samaan ongelmaan kuin minä?
    Miksi pizzerioiden gluteenittomat pizzat ovat niin onnettoman pieniä? Lähinnä kaupan tavallisten einespitsojen kokoisia. Kyllä minä ainakin haluaisin pizzeriasta yhtä ison pizzan kuin ei-keliaakikotkin. Nyt tilaan yleensä jotain muuta kun alkaa aina niin kiukuttamaan se pikku pizza, isossa laatikossa.
    Samaa ongelmaa on muissakin gluteenittomissa tuotteissa, esim. gluteenittomat tortillapohjat, joita joistain kaupoista saa, ovat myös tosi pieniä. Kertoilkaapa kokemuksia

  • sarssa 22 viestejä12.2.2015 06:58

    Ymmärrän kyllä ton pizza ongelman tilasin vähän aikaa sitten pizzan Kotipizzasta ja olihan se pikkunen verrattuna normaaliin. Mutta toisaalta en olisi jaksanutkaan enempää syödä. Pizzan syötyäni kattelin vaan että olempa sopivasti täynnä ei tullut syötyä ähkyyn mitä tein paljonkin aikoinaan!

    Ootko maistanu Moilaksen tortilla pohjia pakkasesta? Ne on kyllä saman kokosia ku normaalit mutta vähän paksumpia. Ja erittäin hyviä!

    Keliaakikko vuodesta 2014!
    www.starsaretheonesifollow.blogspot.fi

  • TT76 2 viestejä12.2.2015 18:08

    Tampereella Pizzeria Napolista saa ison gluteenittoman pitsan. Ja hyvää pitsaa onkin. Suosittelen piipahtamaan jos Tampereella käy!

  • HeidiH 1 viesti12.2.2015 19:44

    Olen törmännyt aikoinaan myös vastaavaan... Nykyään käyn vain Rossossa jossa on myös keliakikolle hyvän kokoiset pizzat!

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,007s