Presidentinvaalit 2012

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Jezu  Ylläpitäjä30.1.2012 21:15

    Finaali lähestyy. Nyt saa hehkuttaa omaa ehdokasta

    Oletteko käyneet vaalikojuilla kahvittelemassa? Onko ollut gluteenitonta tarjolla?

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • lorangil 82 viestejä30.1.2012 21:29

    Haavistoa olen äänestänyt sekä ykkös- että kakkoskierroksella. Olin eilen kansalaisjuhlassa Haavistoa tapaamassa Jyväskylän Aalto-salilla ja harvoin näkee niin hyvin huomioituna ruokavalioita. Oli monen sorttista gluteenitonta sekä erikseen lapuilla osoitettuna myös maidottomat etc.. Varsinaista vaalikahvilaa en ole vielä bongannut kuin Niinistön version. Pitäisi ehkä pidättäytyä kantamasta 2-kassia, ottaa Haavisto-pinssi pois ja tsekata Niinistö cafen tarjonta ihan vain mielenkiinnosta. En kyllä ole tainnut nähdä siellä ohikulkiessani kummemmin ihmisten mitään syövän, lähinnä vain juovan kahvia..

  • Mainos

  • Tallulah 476 viestejä31.1.2012 11:19

    lorangil kirjoitti:
    Haavistoa olen äänestänyt sekä ykkös- että kakkoskierroksella.

    Samoin. Mutta missään tilaisuudessa en ole käynyt. Ja vaikka olisin niin tuskin olisin tarjottaviin kiinnittänyt mitään huomiota.

  • ponipimu 239 viestejä1.2.2012 00:52

    minun ääneni sai jo tuttuun tapaan semmonen pressaehdokas joka ei ole käynyt armeijaa ja elää parisuhteessa miehen kanssa.

    6 ja 12 vuotta sitten äänestin näin ja niin nytkin.

    harmittavasti työkuviot sotki eilisen pekan tapaamisen, mutta aion kyllä vielä käydä cafeessakin katsastamassa mitä sauli tarjoaa, ja jos ei ole gluteenitonta niin mainitsen siitä suureen ääneen.

    äänestämässä olen jo käynyt ennakkoon joten sauli ei siltikään minun ääntäni saa.

  • Anni 35 viestejä1.2.2012 11:42

    En ole käynyt kummankaan vaalitilaisuuksissa enkä vaalikahviloissa, niiden tarjonnasta ei ole kokemusta. Ääni meni ekalla sekä tokalla kierroksella Niinistölle. Samoin kahdelta muulta perheen jäseneltä.
    Oliko tuo Aalto-salin kahvitarjoilu sen salin oma, vai Haaviston joukkojen junailema? Jos oli Haaviston joukkojen hoitama niin täytyy nostaa hattua että oli huomioitu erilaiset ruokavaliot. Muuten olettaisin taas kerran että ei näillä vaalikahveilla ole oikein mahdollisuutta kovin montaa ruokavaliota huomioida...

  • donna 57 viestejä2.2.2012 19:51

    Suomalaisen hyvinvoinnin ja perhearvojen puolesta meillä äänestetään Niinistöä!

    Niinistö Cafe:ssa ei olla käyty.

  • Jezu  Ylläpitäjä5.2.2012 16:19

    Oma ääni annettu entisellä ruumishuoneella. En tosin kerro kummalle ehdokkaalle

    Vaalitapahtumissa ei tullut käytyä, joten ei pysty arvioimaan tarjontaa.

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,009s