Putte's Bar & Pizza

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • mythique 5 viestejä20.2.2014 09:51

    Vehnätärkkelyksestä en valitettavasti osaa sanoa onko käytetty vai, koska itse pystyn sitä syömään.

    Kannattaa olla suoraan ravintolaan yhteydessä, ainakin meidän seurueelle heiltä tuli sähköpostitse nopeasti vastaukset.

    Tänään menen testaamaan Midhillin burgereita, joita on täälläkin kehuttu

  • Lianna 55 viestejä16.2.2014 18:49

    Käytetäänkö pohjassa vehnätärkelystä?

  • mythique 5 viestejä15.2.2014 21:17

    Kävin eilen ystävänpäivän kunniaksi testaamassa Putte´s Bar & Pizzan. Voin suositella paikkaa lämpimästi, pitsat saa gluteenittomalla pohjalla, valmistetaan omalla alustalla ja omilla välineillä. Tilauksen yhteydessä "varoiteltiin", että glutepitsat paistetaan samassa uunissa normipitsojen kanssa, mutta ainakaan mulle ei tästä mitään oireita tullut.

    Pitsa oli iso ja maittava, hyvää vaihtelua Kotipitsa, Rosso ja Denni´s pitsoille Helsingissä

    Itse söin Silence of the Lambsin, josta pidin todella paljon. Eikä seurueemme muutkaan pitsat huonommilta näyttäneet, täytynee mennä pian maistelemaan jotain toista versiota.

  • Jezu  Ylläpitäjä21.10.2011 22:46

    Törmäsin NYTin arvosteluun Putte's Bar & Pizza -paikasta. Kyseessä on upouusi gourmet-pizzeria Helsingissä. Arvostelusta paistoi silmään rivi:

    "Onko keliaakikoille pizzaa? Tulossa on."

    Onko kukaan käynyt kokeilemassa? Saako sieltä jo gluteenittomia lättyjä? Kotisivut eivät ole kovinkaan informatiiviset.

    NYT: Putte palaa pizzan juurille

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,015s