Resepti isoihin muffinsseihin haussa?

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • KattiMatikka 271 viestejä30.9.2009 20:10

    Siis onkohan jollain takataskussa isojen kuohkeiden ja hyvin kohoavien muffinssien ohjetta? Vai onko toiveunta saada gluteenittomina sellaisia

  • tanja 4 viestejä5.10.2009 21:56

    Itse olen ainakin tällä ohjeella onnistunut tekemään kuohkeita muffinseja. Tää on ihan netistä napattu normiohje johon olen vain vehnäjauhojen tilalle vaihtanut gluteenittoman jauhon.

    Suklaamuffinit
    n. 12kpl

    100g voita
    2 1/2 dl sokeria
    2 kananmunaa
    1dl maitoa
    4dl jauhoja
    1dl kaakaojauhetta
    2tl vaniliinisokeria
    2tl leivinjauhetta
    1/2tl suolaa
    120g suklaarouhetta

    Sekoita pehmeä rasva, sokeri, munat ja maito. Sekoita kuivat aineet keskenään ja lisää jauhoseos vähitellen rasvaseokseen. Kääntele suklaarouhe taikinaan. Paista 200 asteisessa uunissa 20-25 minuuttia.

  • KattiMatikka 271 viestejä6.10.2009 20:32

    Kohoavatko tuolla reseptillä tehdyt muffinssit hyvin eli tuleeko niistä sellaisia "amerikkalaisia"? Vai ovatko enemmän sellaisia tasaisempia?

  • tanja 4 viestejä7.10.2009 10:08

    Sellasia kunnolla kohonneita amerikkalaisia ne on Ainakin mun makuuni oikein hyvin kohonneita. Ne kannattaakin tehdä semmosiin isoihin muffinivuokiin.

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,007s