Restaurant cards

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • motusalem 85 viestejä27.10.2010 18:10

    Kaikki keliakiaan liittyvät ravintolakortit ovat melko kelvottomia kun matkustetaan kehitysmaihin millä mantereella tahansa. Afrikassa (poislukien Pohjois-Afrikka ), Aasiassa (poislukien Thaimaa)ja Etelä-Amerikassa on aivan mahdoton saada kunnolla syödyksi jos heittää tuollaisen kortin pöytään..kortin jonka käännöksestä ei minullakaan ole hajua. Kiinassa söin kerran kortin näytettyäni riisiä ja ilman mausteita keitettyjä pekoninviipaleita (koska kaikki mausteet olivat "poisonia" kokin luettua korttini). Vastaavia tilanteita on tullut eteen ympäri palloa. Olenkin luopunut korttien käytöstä ja olen yrittänyt teettää ulkomaisilla ystävilläni vähän vähemmän agressiivisia käännöksiä noiden saatavilla olevien tilalle. Jos muilla on samanlaisia okemuksia, niin rohkeasti vain pyytämään englantia osaavilta kongolaisita apua

  • vaimo 19 viestejä2.11.2010 19:02

    Tunisiassa elokuussa ravintolan tarjoilija naureskeli arabiankieliselle käännökselle ja kyseli että mistä tällaisen olette saaneet.. Ymmärsi kuitenkin mistä oli kyse. En tiedä mikä siinä sitten oli vikana.

  • Reetta  719 viestejä2.11.2010 20:22

    Tuo arabiankielinen tulostuu tosi epäselvänä. Sellaista söheröä. Itse täytyy yrittää Egyptissä pärjätä englanninkielisellä. Ellen nyt rupea kyseleen tutun kauppaa, jos mamu-kurssilla olisi englannin ja arabian taitaja, joka voisi tehdä vähän isommalla "käsialalla" uuden lappusen.

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,008s