Semperin kesäkilpailu 11.7. asti

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Jezu  Ylläpitäjä30.5.2011 00:28

    Jos et ole vielä käynyt osallistumassa, linkki löytyy tuosta vasemman laidan mainoksesta. Kilpailussa osallistutaan Moulinex Fresh Express -laitteen arvontaan. Laitteita arvotaan 2 kappaletta (arvo n. 79 e). Lisäksi arvotaan 10 kpl Semper gluteeniton tuotepaketteja (arvo n. 45 e / paketti). Ei paha

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • porajata 460 viestejä30.5.2011 20:56

    Paljon isompi mahdollisuus voittaa kuin lotossa...
    Saas nähdä miten käy ?

  • Mainos

  • Reetta  719 viestejä6.7.2011 11:15

    Osallistuttu on. Tuo 45 euron tuotepakettikin olisi ihan mukava saada. Sehän vastaisi safkoja, joihin menee parin kuukauden RV-korvaus.

    Samalla tuli liityttyä Semper-kerhoon vai mikä se nyt olikaan.

  • Jezu  Ylläpitäjä12.7.2011 23:33

    Kesäkilpailu on nyt päättynyt ja tuon mainoksen kautta pääsee tsekkaamaan voittajien nimet. Onnittelut kaikille voittajille!

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • taateli 8 viestejä19.7.2011 08:41

    Minulle osui yksi tuotepaketti

    Nyt odotan sitten postin noutoilmoituksta ihan näinä päivinä.

  • Jezu  Ylläpitäjä19.7.2011 14:42

    taateli kirjoitti:
    Minulle osui yksi tuotepaketti

    Nyt odotan sitten postin noutoilmoituksta ihan näinä päivinä.

    Jee! Sitten vaan kuvaa paketin sisällöstä Glu.fi:hin

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • taateli 8 viestejä20.7.2011 13:05

    Paketti tulikin jo eilen. Olisikin tosiaan pitänyt ottaa kuva, niin muhkea paketin sisällys oli

    Paketissa oli esitteitä ja reseptivihkosia ja mm. kolmea erilaista näkkäriä, pennepastaa, tavallista makaronia (niitä mistä mummot tekee makaroonilooraa) ja lasagnelevyjä, ainakin kolmenlaisia jauhoja (mm. isia joissa on kuivahiivapussi mukana), hillotäytekerroskeksejä, suklaasormia, suklaavohveli-patukka, marjamuropaketti...

  • Mainos

  • Izmo 19 viestejä21.7.2011 19:12

    taateli kirjoitti:
    Minulle osui yksi tuotepaketti

    Samoin tänne osui yksi. Huvitti vaan kun olivat lähettäneet kirjattuna

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,008s