Suuteleminen

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • lapsonen 11 viestejä19.1.2010 20:18

    Jotkut varmaan nauraa itsensä kipeiksi mun kysymyksestä, mutta ei se mitään. Jos keliaakikko suutelee ei-keliaakikkoa, jolla on vaikka leivänmurusia jäänyt suuhun, voiko saada keliakiaoireita?

  • Tallulah 476 viestejä19.1.2010 21:40

    Teoriassa varmaan kyllä, mutta käytännössä en ole koskaan kyllä miehen suusta ruokaa saanut. ;D Varmasti moni on mun kanssa eri mieltä mutta en usko kenenkään tuollaisesta saaneen keliakiaoireita.
    Enkä koskaan suutelisi miestä joka ei osaa edes suupieliään pyyhkiä! Saati että harrastaisin kielareita miehen kanssa jolla on ruokaa suussa... Joku roti olla pitää siinäkin touhussa.

  • Mainos

  • Kiipuli 90 viestejä20.1.2010 09:27

    Mun miehellä on tän suhteen joku ongelma. Se ei suostu pussaamaan mua, jos se on juuri syönyt leipää tms. Mulla on siis keliakia, ei hänellä

    Ite oon sitä mieltä ettei pikkupusu haittaa, mutta jos tulee joku intomielinen pitkä sessio niin kai siinä voi pari murusta keliaakikon suuhunkin tulla. Ei vara venettä kaada.

  • Jezu  Ylläpitäjä20.1.2010 10:43

    Kiipuli kirjoitti:
    Mun miehellä on tän suhteen joku ongelma. Se ei suostu pussaamaan mua, jos se on juuri syönyt leipää tms. Mulla on siis keliakia, ei hänellä

    Ite oon sitä mieltä ettei pikkupusu haittaa, mutta jos tulee joku intomielinen pitkä sessio niin kai siinä voi pari murusta keliaakikon suuhunkin tulla. Ei vara venettä kaada.

    Sama meillä Tai siis minulla keliakia, naisella ei.

    Kai se voi hampaankoloon joku leivänmurunen jäädä, joka sieltä sitten hyppää kesken kaiken toisen suuhun.

    Tosin joskus nainen syö mun gluteenittomia leipiä, jos on pusuttelut mielessä

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • motusalem 85 viestejä21.1.2010 16:28

    Nerokasta!
    Voin siis vedota tuohon lopettaakseni suutelemisen avioliitossani

  • Nuutti 56 viestejä23.1.2010 13:17

    Mä olen sitä mieltä, että en ala kielareita vetämään kun mies on syönyt leipää yms. Mies on samaa mieltä. Pikku pusuja voi kyllä antaa, mutta en usko että jos syö leipää ja heti alkaa vetämään kielareita, niin että suu olisi puhdas murusista. Koska kun mä syön ruokaa, niin kyllä mun suuhun jää jokisikin aikaa vähän sitä ruokaa, ei se sieltä sula tai katoa aivan kokonaan vaikka nielee.

  • Carsu 43 viestejä25.1.2010 19:48

    Meillä sama juttu, eli mies ei suostu ollenkaan pussailemaan jos on esim syönyt leipää tai juonut olutta... Mutta parempi niin, helpostihan niitä vahinkoja sattuu joten ei kait voi olla liian varovainen

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,009s