Täysin gluteeniton ruokavalio

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Schar 3 viestejä15.3.2017 13:26

    Schär tuotteet eivät sisällä vehnätärkkelystä, eli ovat luontaisesti gluteenittomia.

  • MariJo 77 viestejä8.3.2017 08:28

    Tulet siis käytännössä käyttämään juuri noita tuotteita, joissa lukee gluteeniton. Muistat vaan tarkistaa tuotteesta, sisältääkö kauraa, jos et sitä pysty käyttämään. Kyse siis puhtaasti tuotetusta kaurasta. Kaikki eivät pysty käyttämään myöskään vehmätärkkelystä, jota myös gluteenittomissa tuotteissa voi olla. Itse syön kaikkea, mikä gluteenittomaksi on merkattu.

  • Nikkinen 3 viestejä6.3.2017 19:47

    Hei.

    Olen uusi tämän gluteenittoman ruokavalion kanssa. Olen tutkinut asiaa ja todennut että sanaa "gluteeniton" saa käyttää jos tuote sisältää gluteenia alle 20mg/kg. Olenko ymmärtänyt oikein? Mistä saan selville mitkä tuotteet ovat täysin gluteenittomia? Voisiko joku antaa vinkkejä?

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,008s