Tunnettuja keliaakikkoja

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Ruutar 9 viestejä18.2.2012 18:06

    Pisti minulla myös "silmään" Airan ruoka tavat, tai sitten niitä ei näytetty tv:ssä outoa, jos hän olisi syönyt normi: makaroonilaatikkoa, henkihän siittä ois lähtenyt, ym ruuista???En kyllä itse olisi syönyt moista "padskaa"!

    Tara oli facebookissa keliaakikkojen suljetussa ryhmässä, mutta sitten minä hermostui, kun siellä on monta "mutu"keliaakikkoa? Onko se tämänpäivän trendi? Ei syödä normaalisti? vaan täytyy hifistellä???

  • Tuulia 29 viestejä17.2.2012 18:55

    Kokoomuksen Wallinheimo ei ole eduskunnan ainoa keliaakikko. Toinen on kansanedustaja Outi Mäkelä, myös kokoomuksen edustaja.

  • Mainos

  • jori-o 84 viestejä17.2.2012 08:27

    Tämänpäiväisessä Hesarissa oli juttu Sinuhe Wallinheimosta (kansanedustaja ja entinen jääkiekkoilija.

    jori-o

  • Glutti 4 viestejä16.2.2012 17:12

    MasterChef ohjelmassa oli Tiia Vanhatapio, jolle tehtiin gluteenittomat annokset. Misseistä/malleista keliakiaa sairastaa myös Janette Broman.

    Ulkomaisista listausta löytyy esim. täältä; http://www.gluten-free-for-life.com/celebrities-with-celiac.html

  • Jezu  Ylläpitäjä5.11.2011 14:11

    Sussu2 kirjoitti:
    En ole 100% varma, mutta semmonen tuntuma on, että Jaajo Linnonmaa on myös. Siitä on vuosia, kun se puhui siitä radiossa. Tai sitten se puhui jostain kaveristaan, mutta aika varma, olen että sillä itsellään on. Korjatkaa jos olen väärässä.

    Itsekin tullut Aamulypsyä kuunneltua turhankin paljon ja käsittääkseni Jaajon entisellä aisaparilla Juha Vuorisella on keliakia. Ainakin joskus kertoi tarinan, kuinka hänen poikansa oli tehnyt "kivan" jekun juhlissa siirtämällä gluteenittoman kakun kyltin tavallisen kakun yhteyteen ja Juha oli sitten tätä kakkua syönyt suurella halulla ja ihmetellyt kuinka hyvää se oli. Loppuaika juhlista kuluikin sitten saniteettitiloissa.

    Myös nykyisellä partnerilla, Juha Perälällä, on jutuista päätellen jonkinlaisia suolisto-ongelmia, joista ei ehkä haluaisi kuulla radiosta

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Sussu2 59 viestejä31.10.2011 19:30

    En ole 100% varma, mutta semmonen tuntuma on, että Jaajo Linnonmaa on myös. Siitä on vuosia, kun se puhui siitä radiossa. Tai sitten se puhui jostain kaveristaan, mutta aika varma, olen että sillä itsellään on. Korjatkaa jos olen väärässä.

  • Suviih  629 viestejä3.7.2011 08:07

    Täällä on muuten myös keskustelua tuosta Neljän tähden illallinen -jaksosta/jaksoista joissa Aira oli mukana: Keliakia telkkarissa

    Ja kyllä se Aira siinä ihan tavallista söi ja minusta näytti, että hänen itse tekemänsä karjalanpiirakatkin olivat ruiskuoreen tehtyjä.

    Joskus jotain gluteenittomia juttuja googletellessa törmäsin tähän: http://www.kristiinawheeler.com/2010/09/koti-boogo/
    Onkohan Kristiina Wheelerilläkin keliakia vai syökö jostain muusta syystä gluteenitonta?

    Gluteenittomia leivontaohjeita: http://www.gluteenitontaleivontaa.fi
    Blogin Facebook-sivut:
    https://www.facebook.com/gluteenitontaleivontaa

  • Mainos

  • milla 412 viestejä3.7.2011 05:02

    motusalem kirjoitti:
    Milla - tunnen valikoiman suppeudesta johtuen aika hyvin kotimaassamme tarjolla olevat gluteenittomat leivät...Airan leivät eivät olleet gluteenittomia. Ohjelmassa syötiin myös ravioleja, joita ei mielestäni edes saa gluteenittomana. Ja miksi ihmeessä asiaa olisi piiloteltu ohjelmassa?? Ohjelman tarkoituksena on laittaa henkilöt haasteen eteen - tuohan olisi vain lisännyt haastetta.

    Outoa. Onkohan Aira sittenkään keliaakikko...

  • motusalem 85 viestejä2.7.2011 18:38

    Milla - tunnen valikoiman suppeudesta johtuen aika hyvin kotimaassamme tarjolla olevat gluteenittomat leivät...Airan leivät eivät olleet gluteenittomia. Ohjelmassa syötiin myös ravioleja, joita ei mielestäni edes saa gluteenittomana. Ja miksi ihmeessä asiaa olisi piiloteltu ohjelmassa?? Ohjelman tarkoituksena on laittaa henkilöt haasteen eteen - tuohan olisi vain lisännyt haastetta.

  • Pulla 267 viestejä1.7.2011 22:35

    motusalem kirjoitti: Rohkenen epäillä Airan keliakiaa, koska hänen leipänsä ym. eivät selvästikään olleet gluteenittomia.

    Niinpä.

  • jori-o 84 viestejä1.7.2011 08:37

    Oliko hän tennispelaaja Dockovich (vai miten se kirjoitetaan) kuka oli siirtynyt gluteenittomalle ruokavaliolle juuri äsken. Tai sitten joku toinen tennistähti maailman kärjestä.

    jori-o

  • taigis 101 viestejä30.6.2011 19:46

    Johanna Pakosella on keliakia, muutenkin aika rajoitettu ruokavalio, jostain joskus luin...!

  • Mainos

  • milla 412 viestejä30.6.2011 16:55

    Vai oisko kaikilla ollut gluteenittomat leivät

  • motusalem 85 viestejä30.6.2011 16:27

    Aira osallistui taannoin Illallinen neljälle - Tv-ohjelmaan ja odotin innolla miten kukin isäntä huomio Airan keliakian. Ei mitenkään - Aira söi samoja ruokia kuin muutkin. Jos hänellä on keliakia, se oli taitavasti piilotettu ohjelmaformaattiin. Rohkenen epäillä Airan keliakiaa, koska hänen leipänsä ym. eivät selvästikään olleet gluteenittomia.

  • Jezu  Ylläpitäjä7.6.2011 16:30

    Päivitetäänpä tätä listaa parilla huippu-urheilijalla eli Sinuhe Wallinheimolla on myös keliakia. Kyseessä on siis entinen huippumaalivahti ja nykyinen kansanedustaja.

    Lisäksi tennishuipulla, Novak Djokovicilla todettiin "gluteeniallergia":

    Murtopallo.com: Gluteeniton Djokovic maailmanlistan kärkeen?

    WSJ: The Diet That Shook Up Tennis?

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Jezu  Ylläpitäjä19.3.2009 23:48

    Muistelisin, että keliakialiitto olisi järjestänyt jäsenilleen vierailuja Airan kotiin. Tarkempaa faktaa minulla ei tästä asiasta valitettavasti ole.

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Pulla 267 viestejä19.3.2009 18:25

    Olen samaa mieltä, että harmi, vaikka en mikään Aira-fani olekaan. Hän kovin mainostaa joitain kalaöljykapseleita mutta olisi voinut joskus puhua gluteenittoman puolesta. Varmaan on itsekin törmännyt monenlaiseen tietämättömyyteen ja hankaluuteen, kun on reissannut.

  • Mainos

  • Sussu 97 viestejä19.3.2009 18:18

    Harmi sinänsä ettei Aira ole "mainostanut" asiaa. On erittäin hyvä mannekiini tälle asialle... Keliaakikot taitavat muutenkin olla aika positiivista porukkaa

  • keliaakikko97 107 viestejä19.3.2009 18:06

    Empä tiiä muuta, kun että Brittien huippumalli haussa- ohjelmassa oli joskus keliaakikko, kuulemma. (Huom! Kuulemma) Mutta eipä ole kyllä kovin kuuluisa tyyppi, kun ei voittanutkaan.

    Elämässä ei ole pakko kun kuolla!... ja noudatta gluteenitonta ruokavaliota.

  • Pulla 267 viestejä17.2.2009 22:50

    Minä en "tunne" kuin tuon ensimmäisen... En ole kyllä kuullut hänen itsensä puhuvan keliakiastaan.

  • Jezu  Ylläpitäjä17.2.2009 19:19

    Vastaanpa itse itselleni. Nettiä nuuskimalla törmäsin tällaisiin nimiin:

    Krista Järvinen (missi/malli)
    Jani Lakanen (huippusuunnistaja)

    Ketäs muita?

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Jezu  Ylläpitäjä13.2.2009 12:16

    Keliakialla on tunnetusti monet kasvot, mutta tiedättekö te ketään "tunnettuja" keliaakikkoja? Itsellä ei tule muita mieleen kuin Aira Samuliin.

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,013s