Uudet Portti-valmisruoat

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Jezu  Ylläpitäjä28.4.2010 18:46

    Kävin eilen Konalan K-Marketissa ja nämä kolme olivat käytännössä ainoat tuotteet, joita löytyi eineshyllystä. Joko kauppa ei käy, tai Porttilaiset ovat pysyneet lakon/työsulun ulkopuolella. Veikkaan jälkimmäistä

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Eikku 25 viestejä18.4.2010 12:28

    Kiitos! Täytyykin navigoida kaupan valkiomat tarkemmin!!

  • Mainos

  • sagaliini 28 viestejä16.4.2010 16:18

    Kiitos vinkistä! Meillä kahdella nuorimmalla (toinen keliaakikko ja toinen mm vilja-allerginen) on todella heikosti valmisruokia tarjolla. Arkea helpottaa, kun on saatavilla jääkaappiin jotain nopeasti lämmitettävää. Pakkasessa meillä on pakastelihapullia hätätilanteita varten, onneksi lihapullissa on pari vehnätöntä lajia.

  • carietta 72 viestejä16.4.2010 14:58

    Pekonipaistosta olen maistanut ja kyllähän tuo ihan mukavaa vaihtelua toi

  • Jezu  Ylläpitäjä16.4.2010 13:58

    Oletteko vielä maistaneet uusia Portin valmisruokia? Makuvalikoimasta löytyy Pekonipaistos, Välimeren ruukku ja Kebab & Muusi.

    Kaikki ovat gluteenittomia ja varsinkin Välimeren ruukun oliivit ovat pikantti lisä valmisruoassa.

    Portti Pekonipaistos 300g
    Portti Välimeren ruukku 300g
    Portti Kebab ja muusi 300g

    Itse olen törmännyt näihin ainakin Konalan K-Marketissa.

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,01s