Valion gluteenittomat pakasteet!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • taigis 101 viestejä10.8.2011 22:02

    Hei

    Valion meijerien myymälöistä (avoinna kaikille!) on mahdollisuus tilata ja ostaa gluteenittomia tuotteita joita ei normaalikaupoista saa.
    Itse tilasin koemielessä Joensuun tehtaan myymälästä gluteenittoman sämpylä-pasteijalajitelman (sämpylöitä, tattaripyöryköitä, lihapasteijoita, munariisipasteijoita)

    sekä gluteenittoman makean lajitelman, sisältäen voisilmäpullia, mustikka-rahkapullia,omenapiirakoita ja donitseja.

    Sekä makea että suolainen lajitelma sisälsi kaikkia em. lajeja, yhteensä 24 kpl. pakattuina laatikon sisällä erillisiin pienempiin pusseihin. Laatikon hinta oli 25,80e kpl. ja olivat siis pakastettuja ja kypsiä.

    Oikein hyviä ja mukavaa vaihtelua, joitain näistä olen saanut joskus ravintolassa käydessä, mutta normikaupoista niitä ei saa.
    Oheisen linkin takaa löydätte kuvia näistä tuotteista, löytyy vasemman reunan listasta valiten.

    http://ammattilaiset.valio.fi/portal/page/portal/ammattilaiset/foodservice/tuotteet/tuoteryhma?t_ryhma=LEIVONNAISPAKASTEET&tuory=728

    Tilasin tuotteet meijerin kaupasta ja toimitukseen meni alle viikko. Suosittelen!

  • GlutExo 24 viestejä29.8.2011 11:04

    Särkisalmen Paimenpoika-myymälässä (6:s tie, Joensuun ja Lappeenrannan puolessavälissä)on myynnissä GlutExon riisipiirakoita pakasteina ja jatkossa koemyynnissä myös tummaa- ja vaaleaa vuokaleipää.

    Terkuin
    Jukka Uimonen
    GlutExo

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,017s