Vehnäproteeni shampoossa

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • anniina 14 viestejä15.5.2010 22:12

    Hei!

    Onko kellään kokemusta, että venhäproteenia sisältävät shampoot kutittaa/rikkoo päänahkaa? Itsellä nyt viime aikoina ollut tosi kuiva päänahka, kutiaa kovasti ja tulee sellaista pientä näppylää mitkä menee rikki raapiessa.. ja kun tutkin pulloja, suurimmassa osassa on venhäproteenia. Kun olen käyttänyt sellaista, missä en sitä löydä tuoteselosteesta, päänahkakin voi paremmin. Ongelmana on vaan niiden tuoteluetteloiden lukeminen, ei oikeen aina ymmärrä niitä nimiä! Jos joku on löytänyt hyvää shampoota, olisi kiva kuulla nimi! Cutrinille laitoin sähköpostia asiasta, kun on kohtuuhintainen ja suomalainen firma. Ei ole vielä vastannut...

    ja minulla ei siis (tietääkseni) ole ihokeliakiaa...

  • arjaleena 7 viestejä16.5.2010 10:22

    Itse olen kokeillut shampoot laidasta laitaan, niin kampaamoiden kuin kaupan valikoimat. Ainoa hyväksi kokemani shampoo on: XZ rauhoittava shampoo, suklaa-vanilja. Pullo on vaaleanruskea, samaan sarjaan kuuluu myös hoitoaine. Samaa shampoota käyttää myös poikani jolla on lievä kalansuomutauti, hänellä päänahka on kuiva ja hilseilevä. Hän on kokeillut lähes kaikki apteekin tuotteet ja tämä on ainoa mistä on apua. Voin suositella eikä ole hinnan kiro.

  • Mainos

  • arjaleena 7 viestejä16.5.2010 10:24

    Vielä lisäys tuohon äskeiseen, shampoota saa lähes jokaisesta ruokakaupasta.

  • MrsBucket 92 viestejä16.5.2010 16:24

    arjaleena kirjoitti:
    Itse olen kokeillut shampoot laidasta laitaan, niin kampaamoiden kuin kaupan valikoimat. Ainoa hyväksi kokemani shampoo on: XZ rauhoittava shampoo, suklaa-vanilja. Pullo on vaaleanruskea, samaan sarjaan kuuluu myös hoitoaine. Samaa shampoota käyttää myös poikani jolla on lievä kalansuomutauti, hänellä päänahka on kuiva ja hilseilevä. Hän on kokeillut lähes kaikki apteekin tuotteet ja tämä on ainoa mistä on apua. Voin suositella eikä ole hinnan kiro.

    Minä liputan myös tuon XZ suklaa-vanilja -shampoon puolesta. Käytin pitkään Pantene -shampoita, mutta sitten rupesivat hiukseni jäämään lättänöiksi pesun jälkeen ja hiuspohja kutisemaan, joten päättelin, että on aika vaihtaa pesuainetta. Nyt on pitkään jo ollut toivottu pesutulos.

  • anniina 14 viestejä16.5.2010 19:57

    Kiitos vastauksista Olenkin tuota joskus käyttänyt, pitää ottaa uudelleen kokeiluun. Tulen kertomaan jos ne tuolta Curtinilta joskus vastaavat...

  • Kari 364 viestejä17.5.2010 00:34

    Tuli mieleen ajoilta "kivoja tuoksuja", mun lemppari on terva-shampoo

    Olin tänään läheisen ala-asteen siis koulu tapahtumassa. Thaimaalainen rouva tarjoili riisikääröja, vihannesta ja jauhelihaa, kaikki gluteenitonta. Oli hyvä lounas.

  • Jezu  Ylläpitäjä17.5.2010 20:19

    Kari kirjoitti:
    Tuli mieleen ajoilta "kivoja tuoksuja", mun lemppari on terva-shampoo

    Terva-saunatuoksua tulee käyteltyä itsekin. Luo mukavan tunnelman kerrostalokaksionkin saunaan - aivan kuin olisi mökillä saunomassa

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,012s