keliakia-hypoglykemia

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Ronjuska 60 viestejä6.6.2012 22:58

    Hei!
    Löytyykö muita, joilla diagnosoimaton keliakia olisi aiheuttanut verensokerin mataluutta? Meillä diagnoosiinkin päästiin lopulta "vahingossa" kun keliakia va olivat koholla diabetes labrojen yhteydessä. Nyt jännityksellä odotetaan helpottaako glu dieetti myös tuota toista vaivaa vai onko tytöllä jatkossa kaksi vaivaa kiusanaan...

  • Nellie 1 viesti7.6.2012 07:44

    Ronjuska kirjoitti:
    Hei!
    Löytyykö muita, joilla diagnosoimaton keliakia olisi aiheuttanut verensokerin mataluutta?
    --- Mulla todettiin 20 v sitten tuo alhainen verensokeri työpaikan lääkärissä, kun syömisen jälkeen lähes nukahdin. Myöhemmin sitten kaikkea muutakin allergisoivaa. Keliakia myös, mutta ei tarkemmin. Kuitenkin noudatan ruokavaliota, kun mieheni on allerginen jauhoille ja mausteille.

  • Tiixi89 25 viestejä12.1.2014 12:13

    Hei. Itselläni on matalat verensokerit ollut aina, sairastanut keliakiaa diaknoosin mukaan v.2008. Mutta todellisuudessa sairaus on ollut koko ikäni sillä olen kärsinyt kaiken tyyppisistä oireista koko ikäni. Itselläni verensokerit heittävät välillä todella alas vaikka minulle ei ole sokeritautia diaknosoitu koskaan vaikka testeissä olen käynyt useita kertoja jo raskauksieni myötä.

    Meidän pojalla on myös keliakia, mutta verikokeista ei löytynyt. Kunnes otettiin nukkapala ja sieltä saimme selvän diaknoosin.
    Nyt olen itse tutkinut poikamme kohdalla, että vaikuttavatko oireet myös hänen keskittymis/käytöshäiriöt. Sillä masennusherkkyys kuitenkin on myös suuri meillä "potilailla".

  • Tallulah 476 viestejä21.1.2014 12:08

    Tiixi89 kirjoitti:
    Sillä masennusherkkyys kuitenkin on myös suuri meillä "potilailla".

    Missä tuollainen on tutkittu? Itse olen lukenut vain hoitamattoman keliakian oireista, joka saattaa vaikuttaa masennukselta, mutta en ole missään nähnyt että keliaakikoilla olisi suurempi masennusherkkyys.

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,008s