Makunautinto

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Start < Previous
Next > End >>
  • ponipimu 239 messages06/15/2010 1:11 AM

    meilläkin pakastimesta löytyy aina frian viipaleleipää, semmonen missä paljon jyviä ja keltainen raita pussissa, en nyt muista tarkkaa nimeä...

    yleensä leivon itse, mutta hätävarana tytölle on aina jotain, ja tämä leipä hänen ehdoton suosikki.

    oletteko muuten tehneet voileipäkakkua kaupan leivästä? mikä merkki olisi maukkain kakkuun? kinkku-juustokakku olisi suunnitteilla juhannukseksi.

  • Tallulah 476 messages06/14/2010 11:16 AM

    Nuo patongit on tosi hyviä, mutta ne Frian leivät ei ole mun makuuni läheskään yhtä hyviä (paahdettuina parempia).

  • MariJo 77 messages06/13/2010 6:55 PM

    Itse syön Frian minipatonkeja aika usein,olen todennut erittäin hyviksi. Maista myös unikkosämpylöitä, ne ovat myös tosi hyviä!

  • MrsBucket 92 messages06/12/2010 11:58 AM

    Olin viime viikonloppuna Hesassa kyläilemässä ja siellä tarjottiin aamiaispöydässä Frian karkeita minipatonkeja. En ole aikaisemmin maistanut mitään Frian tuotteita, mutta tämä tuote ainakin yllätti tosi iloisesti. Kotiin päästyäni menin heti paikalliseen S-markettiin tutkimaan pakastehyllyjä ja löysin kaksi pakettia kyseistä patonkia. Sieppasin ne tietysti mukaani ja tulen vastaisuudessakin käyttämään vaihteeksi omien leipieni ohella. Suosittelen kaikille vaikkapa jos tulee tarve saada äkkiä tarjottavaa vieraille tai muuten vain.
    Frian tuotteista on Glu.fi:n sivuilla ollut puhetta jo aiemminkin, mutta liitän vielä mukaan linkin Frian omille nettisivuille:
    http://www.fria.se

<< Start < Previous
Next > End >>
Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Join the discussion

The most read discussions in category

Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.

©2024 Glu.fi
Service infoNewsTerms of serviceTell friendHelp and rulesSuomeksiFeedbackSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,014s