Parhaat näkkileivät?

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Start < Previous
Next > End >>
  • luuttu 6 messages08/10/2011 9:17 PM

    Mitäs näkkileipiä teidän kodeissa syödään? Mitä suosittelette, ja mitä inhoatte?

    En ole keliaakikko mutta vilja-allergisena pysyttelin 5 vuotta täysin erossa kaikista hiilihydraattipitoisista tuotteista mutta vastikään töihin joku ihana ihminen osti täysin minua varten paketin JOTAIN gluteiinitonta näkkäriä. Söin koko paketin ihan innolla, mutta joku kätevä onnistui nakkaamaan paketin roskiin enkä muista enää millään mitä ihmettä minä söin.

    Uutuuden innoissani kävin katsastamassa lähikauppani valikoiman gluteiinittomista näkkäreistä ja niitähän sitte kanssa riitti.

    Joten suositelkaa, mitähän minä ostaisin?

    (ja ihan tarkennuksen vuoksi... vehnä ja ohra on ainoat täyskiellossa, kauraa ja ruista kestää ihan pienissä määrissä. Syömäni näkkäri oli muistaakseni pääasiassa riisi- ja maissijauhoa.)

  • Zlatan 44 messages08/10/2011 9:35 PM

    Arvaukseni on että kyse oli Wasan gluteeniton näkkileipä, lisää tietoja löytyy tuotteet sivuilta. Ennen vanhaan se oli se näkkileipä mikä kaikilla oli kun tulin kylään.

    Oma suosikki on Semperin ohut näkkileipä, Lantknäcke. Mites muilla?

  • Ad

  • Jen75 24 messages08/10/2011 10:18 PM

    Itse olen nyt jumittunut syömään Semperin karkeaa näkkäriä. Siinä vähän enemmän kuituja, ainakin tuntuu.

  • Jezu  Admin08/10/2011 11:08 PM

    Zlatan kirjoitti:
    Oma suosikki on Semperin ohut näkkileipä, Lantknäcke. Mites muilla?

    Sama täällä, Lantknäcke toimii.

    Kaapissa olisi myös Semperin puhtaasta kaurasta valmistettu, puoliympyrän muotoinen Varrasnäkkileipä. En ole vielä maistanut, mutta kerron kyllä kokemukset, kun tulee paketti avattua

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Reetta  719 messages08/15/2011 8:09 PM

    Mulla on kanssa tällä hetkellä lemppari tuo Lantknäcke. Ja yllätys, yllätys, siinä on enemmän kuitua kuin karkeassa näkkärissä ja kauranäkkärissä. Leivänpäällisiä tulee vaan lastattua vähän turhan reilusti päälle.

    Jossain vaiheessa söin tuota Wasa näkkäriä, mutta tuli vissiin kyllästys.

  • luuttu 6 messages08/15/2011 8:45 PM

    Lantknäcke maisteltu. Aiheutti kyllä valitettavasti ihottuman, siinä missä wasan näkkäri ei sitä tehny. Ilmeisesti mulla on vielä joku muu allergia sitten, joka sopivasti kulminoitui Lantknäckeniin.

  • annakristiina 27 messages08/16/2011 9:49 AM

    Parasta mielestäni on Semperin ohut näkkileipä, Lantknäcke Muutkin kyllä menee hätätapauksessa

  • Ad

  • porajata 460 messages08/16/2011 10:16 AM

    Kyllä Semper kauranäkki nyt vaihteeksi on parasta, varsinkin kun paketti ollut muutaman päivän auki, pehmenee siten ehkä hiukan...

  • mapa 8 messages09/06/2011 9:31 PM

    Semper Grovknäcke on ehdoton lempparini. Täyteläistä kuin "oikea" näkkäri

<< Start < Previous
Next > End >>
Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Join the discussion

The most read discussions in category

Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.

©2024 Glu.fi
Service infoNewsTerms of serviceTell friendHelp and rulesSuomeksiFeedbackSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,029s