Semperin näkkileivät

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Start < Previous
Next > End >>
  • MrsBucket 92 messages10/01/2010 3:03 PM

    Ihmeiden aika ei ole ohitse kun tänään tuli K-pistetiedotteen mukana Semperin näkkileipä-tarjouslipuke. Itse en ole KOSKAAN aikaisemmin nähnyt gluteenitonta valmistetta tarjouksessa, ellei sen päiväys ole ollut menossa umpeen.
    Semper kertoo tiedotteessa, että pakkaukset ovat taas pahvisia, joten toivottavasti ne näkkäritkin ovat tästä eteenpäin ehjiä, eikä tuusannuuskana, kuten ainakin minä olen ne saanut.
    Kaikista näkkäreistä mieluisimpana olen pitänyt aina Semperin Lantknäcke-leipää. Nyt jääkin seurattavaksi, että löytyykö tuota kyseistä tuotetta vastaisuudessa niistä liikkeistä, joissa asioin. Ainakin aikaisemmin hyllyt olivat usein tyhjänä ko. tuotteesta ja toimitusaika turhan pitkä. Liekö syypäänä ollut kauppias vai tavaran toimittaja.
    Laitan tähän nettilinkin, joka oli esitteessä:
    http://www.nakkileipa.fi/

  • lehti 19 messages10/01/2010 3:28 PM

    heippa Mrs Bucket.
    Kysyisin sinulta, kun aavistelen että olet joskus pitänyt leivontablogia, että miksi minun leipäni epäonnistuu, joka kerta. Tänään juuri äsken leivoin Semperin karkealla jauhoseoksella, paketissa oleen reseptin mukaan, vuokaleivän. Leipä on tuossa pöydällä nyt ja sen kuori on ihanan rapea, mutta sisus on liian raaka . Leipä oli uunissa melkein tunnin. Välillä kokeilin että tarttuuko taikina puiseen tikkuun. Lopulta leipä, joka ohjeen mukaan siis paistettiin vuoassa, oli pelottavan tumma joten otin sen uunista.
    Nyt olen sitä maistellut ja kyllä se on raaka. Sillälailla raaka että se ei pysy kasassa ja sitä on vaikeata leikata, leikkaamisessa käytän ''aitoa saksalaista , ainoastaan leivänleikkuuseen tarkoitettua veistä'', luonnollisestikin veitsi on varustettu aaltoilevalla terällä. Eli veitsessä ei voi olla vika. Tiedän että vika on minussa mutta kun en arvaa mitä teen väärin. Oliis vatsaa minulle tai jos et sinä niin joku muu armoitettu leivänleipoja jolla onnistuu aina ja koti tuoksuu ihalle levonnan jälkeen.
    Ettei sillä pitsaa osaan kyllä paistaa, sen teen sunnuntain glut.jauhoista. eika koskaan ole ongelmaa. Pohja nousee juuri niinpaljon kuin pitsassa pitääkin. Vaihdanko jauhoja vai lopetanko leipomisen ?
    kysyy Lehti

  • Ad

  • MrsBucket 92 messages10/01/2010 5:02 PM

    lehti kirjoitti:
    heippa Mrs Bucket.
    Kysyisin sinulta, kun aavistelen että olet joskus pitänyt leivontablogia, että miksi minun leipäni epäonnistuu, joka kerta. (Lyhennetty viesti) kysyy Lehti

    Hei Lehti!
    Ensinnäkään minulla ei ole blogia.
    Leipäsi epäonnistuminen kummastuttaa. En ole itse koskaan leiponut Semperin jauhoista, joten en voi tietää miten ne käyttäytyvät. Missä vaiheessa olet ruvennut tökkimään leipomustasi? Minä en kyllä menisi sitä tekemään, en ainakaan ennenkuin ihan loppuajalla. Tökkiminen, ja jo pelkkä uuniluukun avaaminen saavat leivonnaiset litsahtamaan.
    Entä sitten uunisi lämpötila? Onko se oikea? Onko mahdollista, että lämpöasteikot eivät enää pidä kutiaan?
    Olethan laittanut leivän uuniin vasta kun uuni on saavuttanut vaaditun lämpötilan?
    Kokeilepas tuota minun tälle sivustolle laittamaani leipää, joka löytyy hakusanalla Sikahyvä leipä. Itse en ole ainakaan sitä saanut koskaan epäonnistumaan. Ellet voi käyttää ohjeessa mainittua Kaurakuitusta, voit laittaa saman määrän esim. jotakin muuta ohjeessa olevaa jauhoa.
    Toivottavasti onnistut.

  • Suviih  629 messages10/01/2010 6:09 PM

    Tuon Lantknäcken suhteen oli ilmeisesti jokin toimituskatkos josta Semper ilmoitti muistaakseni Keliakialehdessä. Omaltakaan kotipaikkakunnaltani sitä ei pitkään aikaan saanut yhdestäkään kaupasta jossa kävin. Hyvä, että Semper vaihtoi pakkaukset taas pahvisiksi, itse lopetin Semperin näkkileivän ostamisen silloin kun pakkauksesta tuli paperinen ja kaikki näkkärit olivat aina aivan murskana kun yritti rueta niitä syömään.

    Gluteenittomia leivontaohjeita: http://www.gluteenitontaleivontaa.fi
    Blogin Facebook-sivut:
    https://www.facebook.com/gluteenitontaleivontaa

  • Zlatan 44 messages10/01/2010 9:50 PM

    Ainakin meillä päin sitä Lantknäcke on taas löytynyt. Nyt on menossa jo toinen paketti parin viikon sisällä ja mikä parasta kaikki näkkileivät ovat kokonaisia. I´m happy.

  • Suviih  629 messages10/02/2010 11:40 AM

    Juu, nyt näkyi taas meidänkin suunnalle tulleen Lantknäckeä kauppoihin

    Gluteenittomia leivontaohjeita: http://www.gluteenitontaleivontaa.fi
    Blogin Facebook-sivut:
    https://www.facebook.com/gluteenitontaleivontaa

  • MrsBucket 92 messages10/02/2010 11:53 AM

    No niinhän siinä kävi, että mummo tuli taas nenästä vedetyksi omaa tyhmyyttään. Kävin ruokaostoksilla K-marketissa, löysin hyllystä kolme pakettia tuota ihanaa Semperin Lantknäckeä (ohutta näkkileipää) ja sieppasin ne mukaani, koska tuli se tarjouslipuke, josta eilen kerroin.
    Kassalla sitten hyytyikin hymy, sillä lipukkeen nähdessään kassatyttö sanoi, että meillä tämä on normaalihintaan, tarjous on vain Citymarketeissa ja K-Supermarketeissa. Kysyi ystävällisesti, että haluanko edelleenkin ottaa ne vai jättää ottamatta. No halusin leivät ja maksoin niistä lipukkeella 1,90e maksavista näkkäreistä 3,50e paketti, eli yhteensä 10,50e. Vähän kyllä kirveli, sillä jos olisin tämän huomannut ennen kauppaan menoa, olisin kyllä ajanut ostoksille kymmenen kilometrin päähän Citymarkettiin. Aina sitä oppii uutta. Vastaisuudessa kyllä tiiraan tarjouslipukkeet entistä tarkemmin.

  • Ad

  • Jezu  Admin10/07/2010 8:21 PM

    Kun täällä tuli puhetta Lantknäckestä, päätin ostaa sitä ensimmäistä kertaa. Ja oli muuten hyvää. Varmaan tulee toistekin ostettua.

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Reetta  719 messages10/07/2010 9:21 PM

    Ei ole vielä S-Marketissa näyttäytynyt. Cittarissa näytti olevan.

    Ennen tuotteen väliaikaista poistumista muistaakseni kerkisin ostaa.

  • Ninsku 30 messages10/08/2010 1:33 AM

    Mä menin sen tarjouslapun kanssa cittariin ja gluteenittomalle hyllylle. Ajattelin, että ihanaa nyt saan ohutta näkkäriä. Enpä saanutkaan, juuri sitä ei ollut siellä. Toivotaan että sitä tulee pian sinne Täällä jo kovasti haaveilen näkkäristä, maksamakkarasta ja kaakaosta :P

  • evita 62 messages10/08/2010 11:24 AM

    Ninsku, huomasitko tarkistaa tavallisen näkkileipähyllyn? Riihimäen cittarissa oli, sekä gluteenittomien, että muiden leipien hyllyssä, josta itse ostin kyseisiä näkkäreitä.

  • Ninsku 30 messages10/09/2010 12:37 AM

    Täällä Seinäjoella on kaikki gluteenittomat kuivatuotteet jauhoista, kekseihin samalla hyllyrivillä.
    Tänään niitä oli jo sitten tullut sinne

  • Ad

  • higga 209 messages10/09/2010 8:11 PM

    Meille tarttui kupongilla 8 pakettia kauranäkkäriä, lantknäckee olis ostettu kans mut ei ollut

    Toivottavasti monet käyttää tarjouksen ja kaupat huomaa, et näitäkin voi joskus laittaa tarjoukseen!

  • Reetta  719 messages10/09/2010 8:56 PM

    Pienempään S-Marketiin oli ilmestynyt ja piti kaapata heti mukaan.

  • sm08 11 messages10/12/2010 11:17 AM

    Suviih kirjoitti:
    Juu, nyt näkyi taas meidänkin suunnalle tulleen Lantknäckeä kauppoihin

    Just lähettelin Semperille viestiä, että saisivat Lantknäckeä jokapuolelle Suomea ja esim eri kauppaketjuille ja joka tasolle esin Prisma,S-Market ja Sale samoin K-ryhmän kauppoihin!

  • LG1982  164 messages10/17/2010 1:29 PM

    Näistä saa nyt tuplana rahat takaisin, jos ei ole tyytyväinen tuotteeseen. Näin lupaa ainakin heidän uutiskirjeensä.

  • porajata 460 messages10/18/2010 9:11 AM

    Mielestäni paras näkkäri on tuolla

    http://www.wasa.com/sv/fullkornsgalleriet/#/sv/produkter/knackebrod/wasa-glutenfri/

  • Ad

  • Reetta  719 messages10/19/2010 9:21 AM

    Tosi hyvää tuo Lantknäcke. Kivan ohuita näkkäreitä. Höystettä tulee vaan lastattua päälle turhan paljon - että se siitä keveydestä.
    Tuo Wasan näkkäri on kanssa tosi hyvää, jossain vaiheessa olin ihan koukussa siihen. Kilohinta pikkasen enempi kuin Semperin näkkäreissä (S-Marketin hinnat).

<< Start < Previous
Next > End >>
Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Join the discussion

The most read discussions in category

Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.

©2024 Glu.fi
Service infoNewsTerms of serviceTell friendHelp and rulesSuomeksiFeedbackSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,016s