Ei päästy kurssille :(

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Ronjuska 60 viestejä9.5.2012 21:04

    higga kirjoitti:
    Ei mekään Mä luulin, et juuri hiljakkoin sairastuneet olis päässyt, meillä kun tätä keliaakikkoarkea on takana jo kauemmin, muuta nyt lapsukainen olisi "tarpeeksi iso" tällaiseen.

    Jos jotain positiivista, niin nyt ainakin keliakialiitto sai viestin, että pienillekin kannattaa järjestää, halukkaita kun tuntuu olevan!!

    Niin hyvä kai se sitten on, että hakijoita riittää. Tietävät tosiaan, että tarvetta olis enemmän. Tekin jäitte sitten "jonoon" seuraavalle kurssille, eikö? Tuntuu, että mininukkaritoimintaan on kuitenkin matkaa. Noh, tästä eteenpäin pettymyksestä huolimatta

  • higga 209 viestejä9.5.2012 17:12

    Ei mekään Mä luulin, et juuri hiljakkoin sairastuneet olis päässyt, meillä kun tätä keliaakikkoarkea on takana jo kauemmin, muuta nyt lapsukainen olisi "tarpeeksi iso" tällaiseen.

    Jos jotain positiivista, niin nyt ainakin keliakialiitto sai viestin, että pienillekin kannattaa järjestää, halukkaita kun tuntuu olevan!!

  • Ronjuska 60 viestejä8.5.2012 22:30

    Ei sitten juu onnistanut lapsi/vanhempi sopeutumisvalmennuskurssin kanssa. Olin niin toiveikas mut halukkaita oli niin paljon. Järjestävät kuulemma uuden kurssin tammikuussa. Se nyt tuntuu hyvin kaukaiselta ja keliakian kanssakin on sitten jo eletty liki vuosi. Nyt olis ollut ajoitus tosi hieno. Jonossa varmaan sitten meni kauemmin sairastaneet edelle. Vertaistuen vuoksi olisi ollut hienoa päästä. Noh, sairaushan on ja pysyy, joten tilaisuuksia tulee varmaan uusia...

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,02s