Eväät pitkälle matkalle?

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Tallulah 476 viestejä30.6.2014 16:45

    Mulla on edessä pitkä matka, ehkä parikin vuorokautta, ei jääkaappia tai mitään muutakaan kylmätilaa käytettävissä. Mitä evästä ottaisin mukaan? Proteiinipatukat menee lämpimässä ihan mössöksi, ainakin ne mitä itse olen ostanut. Eikä se saisi olla mitään helposti murenevaakaan, kuitenkin pitää pystyä syömään tien päällä (eli ei lämmitettävää). Omat ideat on aika vähissä.

  • korpirisukko 27 viestejä1.7.2014 15:30

    Itse ottaisin pähkinöitä, UHT-käsiteltyjä maitotuotteita ja hedelmiä.

  • Mainos

  • korpirisukko 27 viestejä1.7.2014 15:30

    Itse ottaisin pähkinöitä, UHT-käsiteltyjä maitotuotteita ja hedelmiä.

  • Minni 54 viestejä1.7.2014 15:32

    Kyllä löytyy koossa pysyviäkin gluteenittomia protskupatukoita, esim. Leaderin tuplasuklaa. Sitten tietty kaikki pähkinä-kuivahedelmäsetit on helppoja. Pilttipurkkiin sekoitettu pikapuuro on myös yksi evässuosikeistani. Riippuu tietty tarviiko olla myös kevyttä evästä, kyllähän nyt hedelmätkin on kiva eväs, ja valmiiksi kuoritut porkkanat, trippimehut, suolaisista vaikka tonnikala (myydään myös pussissa) jne.

  • Tallulah 476 viestejä2.7.2014 12:54

    Kiitos Minni tuosta vinkistä, alankin etsiä noita patukoita! Mieluiten tietysti kevyttä evästä koska tulee oltua paikallaan pitkiä aikoja.

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,009s