Frankfurt

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Rupert 74 viestejä7.3.2013 21:22

    Nimenomaan Frankfurtista ei ole kokemusta, mutta yleisesti ottaen Saksassa kannattaa etsiä luomu- ja luontaistuotekauppoja ja -osastoja. Valikoimassa riittää, tosin esim. kekseissä on aika paljon joukossa sellaisia, joista on vehnän ohella jätetty sokerikin pois... Ravintolapuolella Saksassa gluteeniton ymmärretään kokemukseni mukaan aika vaihtelevasti.

  • whippeli 24 viestejä7.3.2013 20:37

    Olen menossa huhtikuun lopussa viideksi päiväksi Saksaan Frankfurtiin. Se on ryhmämatka, joten en pysty itse päättämään missä safkaan, mutta olisko mitään vinkkejä ruuan suhteen? Saako leipää helposti / ymmärretäänkö ravintoloissa mistä on kyse? Itsehän en puhu sanaakaan saksaa.

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,008s