Glu.fi:n rekistyröityneet käyttäjät

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
1 2 3
Seuraavat > Loppuun >>
  • keliaakikko97 107 viestejä2.4.2009 16:15

    Tällä hetkellä,kun aloitin tämän keskustelun, rekistyreityneitä käyttäjiä oli 250. Eli 0,56 prosenttia kaikista keliaakikoista. Yritetäämpä arvata, milloin kokonainen prosentti keliaakikoista on rekistyröitynyt tänne, vai tapahtuuko sitä koskaan?

    Elämässä ei ole pakko kun kuolla!... ja noudatta gluteenitonta ruokavaliota.

  • Mama 4 viestejä2.4.2009 22:35

    Minä veikkaan, että elokuussa.

  • Mainos

  • Kari 364 viestejä2.4.2009 23:51

    Heinäkuun 23. on mun arvio

    Olin tänään läheisen ala-asteen siis koulu tapahtumassa. Thaimaalainen rouva tarjoili riisikääröja, vihannesta ja jauhelihaa, kaikki gluteenitonta. Oli hyvä lounas.

  • keliaakikko97 107 viestejä6.4.2009 09:08

    Syyskuu vuonna 2009. Se on mun arvio.

    Elämässä ei ole pakko kun kuolla!... ja noudatta gluteenitonta ruokavaliota.

  • Sussu 97 viestejä6.4.2009 10:38

    Mää sanoisin jotta jotakuinkin marraskuun aikana...-09.

  • porajata 460 viestejä6.4.2009 10:44

    keliaakikko97 kirjoitti:
    Tällä hetkellä,kun aloitin tämän keskustelun, rekistyreityneitä käyttäjiä oli 250. Eli 0,56 prosenttia kaikista keliaakikoista. Yritetäämpä arvata, milloin kokonainen prosentti keliaakikoista on rekistyröitynyt tänne, vai tapahtuuko sitä koskaan?

    Mistä kokonaismäärästä tuo 0,56 on laskettu ?

  • Jezu  Ylläpitäjä6.4.2009 11:03

    porajata kirjoitti:
    Mistä kokonaismäärästä tuo 0,56 on laskettu ?

    Kun käyttäjä rekisteröityy Glu.fi:hin, hän voi ilmoittaa olevansa keliaakikko. Tätä ilmoittaneiden määrää verrataan tilastoihin vuodelta 2007, jolloin diagnosoituja keliaakikoita oli 25000.

    Eli käytännössä 140 käyttäjää on ilmoittanut olevansa keliaakikko. Varmasti myös monet lopuista on, eivät ole vain halunneet kertoa tätä tietoa jostain syystä.

    Lukua ei kuitenkaan kannata ottaa kovin vakavasti, kyseessä on lähinnä leikkimielinen havainnollistus kuinka moni Suomen keliaakikoista käyttää tätä palvelua

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Mainos

  • porajata 460 viestejä6.4.2009 11:45

    Jos keliakialiiton omat sivut tulevat olemaan käyttäjä- ystävälliset ja ne tulevat käyttöön ennen kesää, niin uskon ettei tuota 1 % tulla saavuttamaan pitkään aikaan ainakaan diagnosoitujen osalta.....

  • higga 209 viestejä6.4.2009 20:37

    Mä en oo keliaakko, mut aktiivisesti luen palstaa. Johtunee varmaan siitä et oon perheen nettiaddikti ja pääkokki. ELi edustan täällä meidän perheen keliaakikoita. Kait meitä on muitakin?

  • Neulanen 5 viestejä6.4.2009 21:04

    Minäkään en ole keliaakikko, mutta meidän perheessä on kolmella keliakia. Liikun täällä heidän asiallaan, koska he eivät ole itse kovin innokkaita kirjoittelemaan. Hoidan meidän perheen muonituksen ja uskon saavani täältä apua ongelmatilanteisiin.

  • Kari 364 viestejä6.4.2009 22:31

    Meidän perheessä on toinenkin keliaakikko, siis itseni lisäksi. Vaimoni kyllä ylivoimaisesti enempi expertti ruaanlaitossa, ja muutenkin paremmin perillä niistä jutuista. Sanotaan vaikka, että mä edustan kahta potilasta. ja mielenkiintoista lueskella muiden tarinoita.

    Olin tänään läheisen ala-asteen siis koulu tapahtumassa. Thaimaalainen rouva tarjoili riisikääröja, vihannesta ja jauhelihaa, kaikki gluteenitonta. Oli hyvä lounas.

  • Sarppa 1 viesti9.4.2009 11:39

    Nyt on yksi uus keliaakikko rekisterissä! Löysin tämänkin yhteisön sattumalta ku etin tietoa gluteenittomista pääsiäismunista
    Mahtava sivusto!

  • Mainos

  • elluski 15 viestejä9.4.2009 13:11

    Kovaa mainostusta vaan palstasta eteenpäin.Tää on kyllä ehdottomasti järkevin palsta jolla olen ollut.
    Oma veikkaukseni menee 1% tonne elo-syyskuulle.
    Ja mä edustan vaan ihan itteäni täällä vaikkakin mies meillä kokkaa ja on innostuneenpi ruuan laitosta kuin mä.En kyllä osaiskaan niinkuin hän.

    Täys 10 tälle palstalle!

    keliakia v.-93

  • Ninsku 30 viestejä10.4.2009 17:59

    Mun veikkaus on että 1 % tulee täyteen loka,-marraskuun vaihteessa.

  • Jezu  Ylläpitäjä15.5.2009 16:45

    Tuli vähän lisää haastetta, kun päivitin diagnosoitujen määrän. Vuoden 2009 luku on 27 000 vahvistettua tapausta, joten prosenttiluku hieman tippui. Ei muuta kuin viidakkorumpu pärisemään, niin eiköhän me saada tuo prosentti pian täyteen

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Kari 364 viestejä28.5.2009 23:31

    Ihan oikeesti olis kiva tietää vaikka profiilissa, montaako keliaakikkoa nimimerkki edustaa? Mun numero on nimittäin 2

    Olin tänään läheisen ala-asteen siis koulu tapahtumassa. Thaimaalainen rouva tarjoili riisikääröja, vihannesta ja jauhelihaa, kaikki gluteenitonta. Oli hyvä lounas.

  • Jezu  Ylläpitäjä29.5.2009 00:14

    Kari kirjoitti:
    Ihan oikeesti olis kiva tietää vaikka profiilissa, montaako keliaakikkoa nimimerkki edustaa? Mun numero on nimittäin 2

    Oletushan on tietysti se, että jokainen tekee oman tunnuksen

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Mainos

  • Jezu  Ylläpitäjä8.9.2009 11:39

    Jee, meitä on jo 400

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • marke 71 viestejä8.9.2009 21:02

    Minulla ei ole keliakiaa, mutta tyttärellä on ollut kohta 5 vuotta. Seuraan kiinnostuneena kaikkea uutta, mitä keliakiasta kirjoitetaan. Luen Keliakia-lehteä, käyn yhdistyksen jäsenilloissa, seuraan keskustelupalstoja.

    Mielestäni kaikkea vois kokeilla gluteenittomana. Soveltamistahan se vaatii, mutta vaihtoehtoja on runsaasti, koska dieetti ei tarvitse olla luontaisesti gluteeniton ja maito ja kaura on sallittuja.

    Keliakian myötä koko perheen ruokavalio on parantunut. Ei enää ex-tempore valmispizzoja tai rullakebabia. Matkoilla pitää olla varaevästä mukana, mutta hotellien aamupalat, laivojen buffetit etc. ovat toimineet loistavasti gluteenittomien suhteen. Terve järki täytyy kyllä olla mukana!

  • Jezu  Ylläpitäjä28.10.2009 23:14

    Ei ole ihan veikkausten vauhdissa pysytty. Vielä tarvittaisiin reilu 80 käyttäjää, jotta päästäisiin prosentin tavoitteeseen Saas nähdä saavutetaanko tuo määrä vielä tänä vuonna.

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Jezu  Ylläpitäjä28.11.2009 22:33

    Noniin, yli 0.9% ja vielä kuukausi aikaa tätä vuotta. Helposti ehditään, eikös vaan?

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Reetta  719 viestejä29.11.2009 11:32

    Kelan sivuille on päivitetty vammaisetuustilastokirja 2008 ja sen mukaan keliakiakorvauksen saajia oli viime vuoden lopussa jo 26 235 (kasvua edellisestä vuodesta vajaa 1 400 henkilöä).

    Pitäskö %-laskuri vaikka vuodenvaihteessa tarkistaa ja ottaa uusi vertailuluku käyttöön ?

  • Mainos

  • Jezu  Ylläpitäjä29.11.2009 14:03

    Reetta kirjoitti:
    Kelan sivuille on päivitetty vammaisetuustilastokirja 2008 ja sen mukaan keliakiakorvauksen saajia oli viime vuoden lopussa jo 26 235 (kasvua edellisestä vuodesta vajaa 1 400 henkilöä).

    Pitäskö %-laskuri vaikka vuodenvaihteessa tarkistaa ja ottaa uusi vertailuluku käyttöön ?

    Itse asiassa tällä hetkellä vertailuluku on 27 000. Muistaakseni liiton sivuilta kaivoin tuon tiedon.

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Jezu  Ylläpitäjä29.12.2009 19:06

    Jos laskin oikein, niin vielä tarvittaisiin 28 käyttäjää, jotta 1% raja tulisi täyteen Ei taideta vielä tänä vuonna päästä siihen.

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • porajata 460 viestejä30.12.2009 11:15

    Missähän ne 99 % luuraa ?

<< Alkuun < Edelliset
1 2 3
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,012s