Gluteenitonta Budapestissa

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>
  • Jezu  Ylläpitäjä29.4.2012 23:55

    helsbe kirjoitti:
    Laitahan Jezu tarinaa ja vinkkejä! Itse menossa Budapestiin muutaman viikon päästä

    Tässäpä tämä. Lisää kuvia ja karttamerkit ovat vielä tulossa

    Gluteeniton Budapest

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • helsbe 27 viestejä28.4.2012 01:06

    Laitahan Jezu tarinaa ja vinkkejä! Itse menossa Budapestiin muutaman viikon päästä

  • Mainos

  • Jezu  Ylläpitäjä18.4.2012 23:59

    Viikko tuli pyörittyä tuossa itä-euroopan Pariisissa. Hieno kaupunki ja hienosti löytyi gluteenitonta tarjoavia ravintoloita. Tarinaa tulossa piakkoin

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • Jezu  Ylläpitäjä15.3.2012 21:00

    Herätelläänpä tämä keskustelu taas henkiin, kun itselläkin Unkarin matka suunnitelmissa.

    Keliaakikko vm. -07 / Celiac since -07

  • annakristiina 27 viestejä5.8.2009 10:01

    Jep, kiitos viestistä Tosi hyvää pizzaa ja pastaa sai Etna II:sta gluteenittomana Marketeista löytyi tosi hyvin Schärin glut. tuotteita.

  • Annukka 1 viesti14.7.2009 20:42

    Pizzeriat Etna 1 ja 2. Tosi hyvää pitsaa! Nam!
    Ainakin luontaistuotekaupoissa oli glut. tuotteita. Itsellä oli niin hyvä tuuri, että olin budapestiläisen kaverin luona, joka leipoi minulle leivät ja selitti ravintoloissa tilanteeni.

  • annakristiina 27 viestejä9.7.2009 14:45

    Hei,

    Olen menossa heinä-elokuun vaihteessa Budapestiin. Onko kenelläkään kokemusta ruuasta yms., täytyykö ottaa eväät mukaan vai löytyykö paikan päältä syötävää?

<< Alkuun < Edelliset
Seuraavat > Loppuun >>

Tule mukaan keliaakikoiden omaan yhteisöön Glu.fi:hin – täysin ilmaiseksi!

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Osallistu keskusteluun

Eniten luetut keskustelut alueella

Huomaa, että kuka tahansa voi lisätä palveluun millaista sisältöä tahansa. Myöskään kaikki mainoksissa olevat tuotteet eivät ole gluteenittomia. Ylläpitäjä ei voi vastata sisällön oikeellisuudesta ja olet aina itse vastuussa siitä mitä suuhusi laitat. Jos huomaat ilkivaltaa tai gluteenipitoisia sisältöjä, ilmoita siitä ylläpitäjälle.

©2024 Glu.fi
Tietoa palvelustaUutisetKäyttöehdotKerro kaverilleOhjeet ja säännötIn englishLähetä palautettaSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,022s